*** UKE 3 ***

Sannelig om jeg vet, sekret tørket opp? Kan jeg ha hatt el? Virkelig? Allerede? Det blir spennende å se!

Skriver fra mobilen. Bvapp.

Mannen ble forført i går gitt ;) Og det var bra, for nå fikk jeg positiv el-test og masse glassklart slim. Har aldri hatt så mye og så strekkbart slim(sorry for detaljene), så solvipecten og grapefruktjuicen må ha funka sånn sett.
Så nå skjer vel eggløsningen om 24-48 timer etter hva jeg har forstått.

Er det da tilstrekkelig med sex i morgen? For det skal godt gjøres at det blir noe i dag desverre,han er så trøtt og sliten. Men jeg skal gjøre mitt ytterste i forførelseskunsten i kveld også, om det ikke går, så er jeg så gira at jeg står opp grytidlig i morgen og håper på action da(har hørt at menn ofte er mest gira på morgenen). Han ønsker seg jo veldig flere barn, så nå må jeg trø til,hihi.:dance011

Sannelig om jeg vet, sekret tørket opp? Kan jeg ha hatt el? Virkelig? Allerede? Det blir spennende å se!

Godt å få komme i dpo-land, kan liksom senke skuldrene litt da man har gjort det man kan for denne pp :) Kommer snart etter jeg også!

Nope, tempen ned i dag, var nok ikke el. Var vel litt for optimistisk...

Laget en tråd for dem som vil hjelpe meg å tolke tempen denne du syklusen, og den kan visst få vare en stund ser det ut til.

Jaja, prøve i 2013!

Mannen ble forført i går gitt ;) Og det var bra, for nå fikk jeg positiv el-test og masse glassklart slim. Har aldri hatt så mye og så strekkbart slim(sorry for detaljene), så solvipecten og grapefruktjuicen må ha funka sånn sett.
Så nå skjer vel eggløsningen om 24-48 timer etter hva jeg har forstått.

Er det da tilstrekkelig med sex i morgen? For det skal godt gjøres at det blir noe i dag desverre,han er så trøtt og sliten. Men jeg skal gjøre mitt ytterste i forførelseskunsten i kveld også, om det ikke går, så er jeg så gira at jeg står opp grytidlig i morgen og håper på action da(har hørt at menn ofte er mest gira på morgenen). Han ønsker seg jo veldig flere barn, så nå må jeg trø til,hihi.:dance011

Så bra! :D Da krysser jeg alt jeg har får at du klarte å forføre han imorrest ;) Vi har bare hadd morgenvals denne pp, er så lett om morningen, han er jo allerede klar da så skal ikke så mye til ;) hihihi :D

Ja, det skal vel holde ;)

Jeg er allerede 3DPO, imorgen begynner hverdagen igjen så tiden gå nok fort fram til 10. :D

Så bra! :D Da krysser jeg alt jeg har får at du klarte å forføre han imorrest ;) Vi har bare hadd morgenvals denne pp, er så lett om morningen, han er jo allerede klar da så skal ikke så mye til ;) hihihi :D

Ja, det skal vel holde ;)

Jeg er allerede 3DPO, imorgen begynner hverdagen igjen så tiden gå nok fort fram til 10. :D

Yngste barnet vekker oss i 5-halv 6 tia hver morgen, så her må morgenvalsen isåfall skje før det ;) Så det blir mest på kveldtid her, men hva gjør man ikke for en liten spire,hihi.

Jeg kommer strax etter i dpo-land! Blir spennende å følge med deg og alle de andre her framover!!!!!! :D

Her skulle jeg brgynne med el-testing og oppdaget at jeg bare har 1 igjen, så denne blir det ingen testing, bare telling :-P har ifølge ladycallenderen min el på lørdag, så i helga blir det filmmaraton på madrass foran tv-en, da skjer sengekosen av seg selv :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her skulle jeg brgynne med el-testing og oppdaget at jeg bare har 1 igjen, så denne blir det ingen testing, bare telling :p har ifølge ladycallenderen min el på lørdag, så i helga blir det filmmaraton på madrass foran tv-en, da skjer sengekosen av seg selv :-D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Åjåj, blir jo spennende dette da :) Kanskje det hjelper å ikke teste? Eller stresser det deg mer? :)
Høres ut som en fabelaktig plan, da må jo spiren sitte! :D
Her er jeg allerede 3dpo, fikk tidlig EL så bli spennende :)

Krysser fingrene for dere :smiley-angelic001

Venter EL til helgen/tldig neste uke. Oppdaget brunt utflod (er det dette som kalles spotting?) i trusa i dag.. hadde siste mensdag 1. juledag. Kan det bare være dødt blod fra TR som henger igjen?? Eller? Litt forvirra da jeg ikke har opplevd de før...

Nå skal jeg være heeel grønn her.. Og komme med et rett ut spørsmål..
Noen her som kan svare meg på dette....???? Er man mindre fruktbar når man nesten ikke har eller kan merke noe el.slim?? For før haddejeg masse,masse...og nå er det nesten så at jeg ikke kan merker noe...og noen ganger merker jeg ikke noe.. Har klokket løpt fra meg??

Nå skal jeg være heeel grønn her.. Og komme med et rett ut spørsmål..
Noen her som kan svare meg på dette....???? Er man mindre fruktbar når man nesten ikke har eller kan merke noe el.slim?? For før haddejeg masse,masse...og nå er det nesten så at jeg ikke kan merker noe...og noen ganger merker jeg ikke noe.. Har klokket løpt fra meg??

Ja, dette har jeg også lurt på, for her varierer det veldig..

Sent from my LT18i using BV Forum

Godt det er flere av oss...
Neste så jeg begynner å lure på om toget har reist...
Kanskje det er derfor det ikke har skjedd noe på 1 år..

Godt det er flere av oss...
Neste så jeg begynner å lure på om toget har reist...
Kanskje det er derfor det ikke har skjedd noe på 1 år..

Nei, uff, det kan vi jo ikke tro.. Kan jeg få spørre om hvor gammel du er? Her er jeg 29 år.

Her fikk jeg min andre positive el-test i dag :) Regner med at el er i morgen eller fredag. Tester om morgenen jeg, slår best ut da for min del. Sikkert fordi jeg drikker så mye vann iløpet av en dag, så kveldsurinen er utvanna.
Ble sex i går også gitt! :thumleft Så nå skal vi prøve å få til en omgang til i morgen, må spare opp littegrann nå ;)

Åjåj, blir jo spennende dette da :) Kanskje det hjelper å ikke teste? Eller stresser det deg mer? :)
Høres ut som en fabelaktig plan, da må jo spiren sitte! :D
Her er jeg allerede 3dpo, fikk tidlig EL så bli spennende :)

Krysser fingrene for dere :smiley-angelic001

Så herlig med tidlig el! Det kutter i hvert fall ventetiden :D Flyttet over på uke 2 du nå kanskje? Hvordan går det med monitorbruken? Fornøyd så langt? :)

Satser på det, og om den ikke skulle sitte, får vi i hvert fall en skikkelig koselig helg med filmmaraton og masse kos ;) Var sånn spira satt de andre gangene og :D

Jeg er ingen ekspert på det området, men vil snakke ut fra egen erfaring. Jeg er 26 år, og noen eggløsningsperioder er det masse EL-slim, mens f.eks denne gangen har jeg ikke merket noe som helst til slim. Så det varierer veldig, og jeg tror IKKE det har med å gjøre om hvor fruktbar en er ;-)

Fikk ikke el-testene i posten i dag :( Så får ikke testa i kveld, men i dagtidlig var den positiv for andre dag på rad. Regner med jeg har el i dag, også mye pga veldig lite slim nå og det tørker gradvis inn. Så nå skal jeg nok en gang forføre min elskede i kveld/i morgen tidlig og håpe på full klaff. Ble ikke annenhver dag som tenkt, men jeg håper det er noen små sterke soldater igjen ;)

Skulle gjerne ha flyttet til ikm 16 januar
smiley-angelic005.gif
På forhånd takk:rolleyes:

Back
Topp