*** UKE 3 ***

Hei igjen alle jenter med kjente brukernavn fra uke 51.. Siker meg inn her jeg også..
Som flere av dere har skrevet.. Så har jeg også tenkt å kjøpe hostesaft og el.tester.. Aldri kjøpt el.tester eller brukt dette før. Tips om hvor jeg kan bestille noen som er enkle og forstå tas imot med STOR takk.. Kanskje jeg skal kjøpe juice også.. Da blir det butikken i dag :
Ikm den 17.da..

Hei igjen alle jenter med kjente brukernavn fra uke 51.. Siker meg inn her jeg også..
Som flere av dere har skrevet.. Så har jeg også tenkt å kjøpe hostesaft og el.tester.. Aldri kjøpt el.tester eller brukt dette før. Tips om hvor jeg kan bestille noen som er enkle og forstå tas imot med STOR takk.. Kanskje jeg skal kjøpe juice også.. Da blir det butikken i dag :
Ikm den 17.da..

:welcome

Ønsker deg godt jul, å lykke til! ;)

Jeg har aldri brukt EL tester før, men er nok noen damer her inne som kan hjelpe deg med det :happy112

Uff eg har stresset sånn med å bli gravid igjen etter senabort. Med eltester og hele pakken. Så nå har eg bestemt meg om å prøve å finne roen og fylle dagene med jobb, trening og komme inni en god rutine igjen ;) så får vi håpe det gjør susen:) så om hostesaft og juice hjelper alle damene her, så må det jo prøves, he he :p

Jeg tok mine første 10ml med solvipect idag, å det smakte GODT! Lakris smak, nam nam nam dette blir jo kos. :taunt014

Men denne juicen er forferdelig. skikkelig bisk, trur jeg må drikke den først så skylle ned med Solvipecten ;)

Nårtid begynner dere? :rolleyes:

Så bra at ikke alle syns den solvipecten smaker blæææh ;) Jeg har ikke smakt ennå, tenker å begynne i morgen eller julaften. Jeg liker juicen jeg da, hihi, litt bisk ja, men god likevel :biggrin Skal kjøpe mer på julaften, da jeg kommer meg på butikk. Blir spennende å se hvor mange av oss som drikker dette som blir gravide da!!!!!

God jul alle sammen!:angel7 Kos dere masse!

Så bra at ikke alle syns den solvipecten smaker blæææh ;) Jeg har ikke smakt ennå, tenker å begynne i morgen eller julaften. Jeg liker juicen jeg da, hihi, litt bisk ja, men god likevel :biggrin Skal kjøpe mer på julaften, da jeg kommer meg på butikk. Blir spennende å se hvor mange av oss som drikker dette som blir gravide da!!!!!

God jul alle sammen!:angel7 Kos dere masse!

Blir veldig spennende! :D

God jul til deg også, nyt tiden med hverandre så skal du se at spiren sitter :thumright

:happy093 løøøper og kjøper solvipect og grapfruktjuce imorgen, og håper det gjør susen :binkybaby

masse lykke til alle sammen:thumleft

:happy093 løøøper og kjøper solvipect og grapfruktjuce imorgen, og håper det gjør susen :binkybaby

masse lykke til alle sammen:thumleft

Høres bra ut! Dette blir jo kjempe spennende! :happy112

God jul å lykke til ! :smiley-angelic002

må man på apotek for å kjøpe solvipect?
Det er noen butikker som selger det, men er ikke sikker på hvilke. Apoteket har iallefall, så slepp du bomtur :p

:signs003

Siden jeg har litt ustabil syklus så frister det litt å helgardere seg og sette meg opp her med IKM på søndagen. Dessuten var det så koselig å følge mange av dere fra uke 51, i tillegg til at det ser ut som nesten hele gjengen skal på Solvipect :D Så kan jeg snike meg inn her også? :)

Legge inn meg på den 19? :-)

♡ sent from BVforum ♡

skulle begynt på denne solvipect nå, mn rakk ikke apoteket :( for det selges vell ikke i vanlig butikk ?
smakte litt grapefruktjuicen til rema 1000 i pp3, smakte helt grusomt. kanskje et annet merke smaker bedre? hvilken har dere kjøpt?

Gooood juuuuul ;)

Jeg tok mine første 10ml med solvipect idag, å det smakte GODT! Lakris smak, nam nam nam dette blir jo kos. :taunt014

Men denne juicen er forferdelig. skikkelig bisk, trur jeg må drikke den først så skylle ned med Solvipecten ;)

Nårtid begynner dere? :rolleyes:
Kanskje prøve solvipect nå da :P hadde faktisk en halv flaske i medisinskapet :-) er på 5 dag etter første mens dag nå. det er vel 5 syklus dag?

♡ sent from BVforum ♡

Siden jeg har litt ustabil syklus så frister det litt å helgardere seg og sette meg opp her med IKM på søndagen. Dessuten var det så koselig å følge mange av dere fra uke 51, i tillegg til at det ser ut som nesten hele gjengen skal på Solvipect :D Så kan jeg snike meg inn her også? :)

Jeg setter deg opp på søndagen ;)
Hehe, her er vi en solvipect gjeng, pluss at vi prøver juicen :p
Blir spennende, velkommen i klubben :D

Kanskje prøve solvipect nå da :p hadde faktisk en halv flaske i medisinskapet :) er på 5 dag etter første mens dag nå. det er vel 5 syklus dag?

♡ sent from BVforum ♡

Har satt deg opp på den 19, lykke til :smiley-angelic001

Ja, hiv deg med på solvipecten.. jeg har på følelsen at dette er våres pp ;)

Helt riktig, da er du på dag 5 i syklusen. Jeg begynte på min dag 5. Tar 10ml 3gang om dagen fram til dag 13. :D

Har satt deg opp på den 19, lykke til :smiley-angelic001

Ja, hiv deg med på solvipecten.. jeg har på følelsen at dette er våres pp ;)

Helt riktig, da er du på dag 5 i syklusen. Jeg begynte på min dag 5. Tar 10ml 3gang om dagen fram til dag 13. :D
*fram med den* hihi.

♡ sent from BVforum ♡

uploadfromtaptalk1356471507705.jpg

Bottoms up!!

♡ sent from BVforum ♡

Haha, dette er gøy! Blir spennende å se om "Gravidlista" på første siden blir skikkelig lang denne gangen ;) Vi får i hvertfall testet om det er noe hold i disse påstandene om at Solvipect skal hjelpe :)

skulle begynt på denne solvipect nå, mn rakk ikke apoteket :( for det selges vell ikke i vanlig butikk ?
smakte litt grapefruktjuicen til rema 1000 i pp3, smakte helt grusomt. kanskje et annet merke smaker bedre? hvilken har dere kjøpt?

Gooood juuuuul ;)

Så kjipt! Men alt er vel åpent imorgen? Så ta deg turen da, er nok ikke forseint helt enda :smiley-angelic002

Jeg har kjøpt min juice fra Eurospar merket heter happyday, men den smaker helt jævlig den også, så tipper alle er grusom :p

God jul til deg også ! ;)

Må virkelig kjempe får å få både solvipecten og juicen ned nå..
Det begynte med at solvipecten var god, men når man må ta en shot 3 gang om dagen så får man det litt i vranghalsen, den blir bare verre å verre. slet virkelig med å få dette ned imorges, hoffe.. bare noen dager igjen nå! ;)

Juicen som var grusom er blitt litt bedre med tiden faktisk, jeg styrter den rett fra kartongen.. eneste utvei :p

Hehe, men det skal jo komme noe godt ut av dette, sant damer? :smiley-angelic001

Back
Topp