Twins :D

Hei! Jeg trodde jeg hørte til i januar, men etter kontroll hos legen i dag ble terminen flyttet til 29.desember. Vi har noe til felles! Jeg var hos privat gynekolog i går, og jaggu hadde ikke jeg også TO bankende hjerter inni magen min. Helt naturlig her også og vi har ingen fra før. Det er så spennende og skummelt! Krysser fingrene for oss begge to. Jeg er 8+0 i dag :)

Gratulerer så mye!!! Ja, er utrolig spennende. Vi har virelig fått en gave vil jeg påstå. Jeg er 12 uker på lørdag. Jeg trodde jeg hadde termin i begynnelsen av des, men har blitt flyttet til 30 nov. Har lest at tvillinggravide føder 3 uker før termin også, så blir nok før termindato uansett :) Såg du om de delte fostersekk?

Gratulerer så mye!!! Ja, er utrolig spennende. Vi har virelig fått en gave vil jeg påstå. Jeg er 12 uker på lørdag. Jeg trodde jeg hadde termin i begynnelsen av des, men har blitt flyttet til 30 nov. Har lest at tvillinggravide føder 3 uker før termin også, så blir nok før termindato uansett om de delte fostersekk?

Mine hadde en tykk og sterk skillevegg mellom seg, så jeg forstod det som at de hadde hvert sitt av alt? De lå liksom i hvert sitt rom. Jeg er 8+1 i dag, så da er vi ikke så langt unna hverandre og det er litt gøy :-) Hvor mange ganger har du fått ul? Jeg syntes det blir så lenge å vente på oul etter å bare ha sett dem i uke 8. Dobbel glede og dobbel bekymring! Jeg ser så tykk ut allerede! :-P Hvilket sykehus hører du til?

Mine hadde en tykk og sterk skillevegg mellom seg, så jeg forstod det som at de hadde hvert sitt av alt? De lå liksom i hvert sitt rom. Jeg er 8+1 i dag, så da er vi ikke så langt unna hverandre og det er litt gøy :) Hvor mange ganger har du fått ul? Jeg syntes det blir så lenge å vente på oul etter å bare ha sett dem i uke 8. Dobbel glede og dobbel bekymring! Jeg ser så tykk ut allerede! :p Hvilket sykehus hører du til?

Var samme med meg. Hvert sitt av alt, så gynekologen mente d var toegget :) ja det er kjempe gøy, spesielt siden vi er i så og si akkurat samme situasjon :p har ikke fått noen gratis og skal ikke på kontroll før oul i juni. Men har bestilt en privat når jeg er 12+6 for og sjekke at alt ser greit ut :happy: Jeg har fått litt mage også men kan fortsatt bruke slimjeans feks selvom det er litt ubehagelig. Hører til Ullevål sykehus. Hva med deg?

Var samme med meg. Hvert sitt av alt, så gynekologen mente d var toegget :) ja det er kjempe gøy, spesielt siden vi er i så og si akkurat samme situasjon :p har ikke fått noen gratis og skal ikke på kontroll før oul i juni. Men har bestilt en privat når jeg er 12+6 for og sjekke at alt ser greit ut :happy: Jeg har fått litt mage også men kan fortsatt bruke slimjeans feks selvom det er litt ubehagelig. Hører til Ullevål sykehus. Hva med deg?

Jeg betalte for den private ulen jeg hadde på mandag, og nå tror jeg ikke det er fler undersøkelser før den ordinære. Men så var det en annen tvillinggravid som fortalte meg at vi skulle inn en gang til rundt uke 12 blant annet for å sjekke lambdategn(tror jeg det het). Så jeg tenkte å ringe til sykehuset rundt uke 11 og høre. Jeg hører til på TSS, det ligger i Skien :-)

Jeg betalte for den private ulen jeg hadde på mandag, og nå tror jeg ikke det er fler undersøkelser før den ordinære. Men så var det en annen tvillinggravid som fortalte meg at vi skulle inn en gang til rundt uke 12 blant annet for å sjekke lambdategn(tror jeg det het). Så jeg tenkte å ringe til sykehuset rundt uke 11 og høre. Jeg hører til på TSS, det ligger i Skien :)

Okai :) hva er lambdategn? :p Jeg skal på UL om en uke og sjekke at alt ser ok ut :) men det er privat. Legene vet at jeg skal ha tvillinger så rekner med de kaller meg inn når de skal. :)

Back
Topp