Twins :D

Wow, tenker det var litt av en overraskelse ja! Var det naturlig eller assistert?

Det er naturlig. Veldig spesielt siden jeg er ganske ung og ikke kjenner til noen tvillinger i familien. Ingen i samboeren min sin familie er tvillinger heller.

Gratulerer så mykje med tvillinger i magehuset;-) så spennende!!!.. kjenner til det sjokket!!.. :-)

Gratulerer med to herligheter! :)

Gratulerer med dobbel lykke! :-D

Har du mange symptomer? Har forstått det som at en kan få mange flere symptomer om man venter flere.. Er 5+3 idag og har allerede i 2 uker hadd en god del symptomer. En tidligere SA med tvillinger og både jeg og typen har tvillinger i familien. Tror nok jeg skal bestille tidlig UL :-)

Gratulerer med dobbel lykke! :-D

Har du mange symptomer? Har forstått det som at en kan få mange flere symptomer om man venter flere.. Er 5+3 idag og har allerede i 2 uker hadd en god del symptomer. En tidligere SA med tvillinger og både jeg og typen har tvillinger i familien. Tror nok jeg skal bestille tidlig UL :)

Så spennende da, ja da ville jeg ha bestilt tidlig ul :)Merket ikke mye før jeg var ca 5+4 men etter det har jeg vært kvalm, reagert på spesielle lukter og kastet opp iblant. Vil ikke si jeg er har mer symptom enn andre jeg leser om her inne som er gravid med en, så hadde aldri gjettet at det var to:)

Så spennende da, ja da ville jeg ha bestilt tidlig ul :)Merket ikke mye før jeg var ca 5+4 men etter det har jeg vært kvalm, reagert på spesielle lukter og kastet opp iblant. Vil ikke si jeg er har mer symptom enn andre jeg leser om her inne som er gravid med en, så hadde aldri gjettet at det var to:)

Ja, veldig spennende :-)
Skal ringe legen når de åpner kontoret idag.. 5+4 idag <3
Har vært veldig var for lukter ei lita uke nå jeg, men ikke vært noe særlig kvalm. Bare småkvalm ved enkelte lukter, men er vanvittig trett og sliten hele tiden :)

Er helt magisk å få vite noe sånt, sant? Gratulerer så mye! Jeg unner alle tvillinger. Det er noe helt spesielt.

Ja, veldig spennende :)
Skal ringe legen når de åpner kontoret idag.. 5+4 idag <3
Har vært veldig var for lukter ei lita uke nå jeg, men ikke vært noe særlig kvalm. Bare småkvalm ved enkelte lukter, men er vanvittig trett og sliten hele tiden :)

Når har du UL da? Blir spennende og se :D

Oi! For en overraskelse! Og så spennende! :) Jeg er selv veldig spent ettersom jeg har brukt hormoner for å bli gravid, så det er jo større sjanse for det da. men innerst inne tror jeg bare at det er en :)

Hei! Jeg trodde jeg hørte til i januar, men etter kontroll hos legen i dag ble terminen flyttet til 29.desember. Vi har noe til felles! Jeg var hos privat gynekolog i går, og jaggu hadde ikke jeg også TO bankende hjerter inni magen min. Helt naturlig her også og vi har ingen fra før. Det er så spennende og skummelt! Krysser fingrene for oss begge to. Jeg er 8+0 i dag :-)

Back
Topp