Twins :D

Lykkeliten2015

Flørter med forumet
Desemberglede 2015
Var hos privat gynekolog i dag da jeg har fått UVI og ikke fikk komme inn hos fastlegen. Gynekologen hadde UL apparat og vi tok en sjekk for å se om d var liv der inne. Og der kom sjokket!! To egget tvillinger :O :D Med normal hjerterytme på begge. Har fortsatt sjokk :D Blir spennende og se om noen andre her inne får det og :D

Så spennende! Gratulerer med 2 spirer. Dobbel lykke :dummy::dummy:

Gratulerer så mye :D så spennende :)

Så kjekt for dere! Hvor langt er du på vei?

Wow, tenker det var litt av en overraskelse ja! Var det naturlig eller assistert?

Var hos privat gynekolog i dag da jeg har fått UVI og ikke fikk komme inn hos fastlegen. Gynekologen hadde UL apparat og vi tok en sjekk for å se om d var liv der inne. Og der kom sjokket!! To egget tvillinger :O :D Med normal hjerterytme på begge. Har fortsatt sjokk :D Blir spennende og se om noen andre her inne får det og :D
Hipp hurra!! Grattis med tvillinger!! :) :) bli spennende!! :)

Så spennende! Gratulerer :)

Back
Topp