Tusen takkGratulerer med å ha nådd den magiske grensen. Og så herlig med ny titt på lille inni magen. ♡ Masse lykke til med resten av svangerskapet.
*Taster på app på mobilen*
♡ Februar 2015 ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer med å ha nådd den magiske grensen. Og så herlig med ny titt på lille inni magen. ♡ Masse lykke til med resten av svangerskapet.
*Taster på app på mobilen*
Ja, nå skal jeg starte meg en ny dagbok på februarHurra for 12 uker! Jeg ville ikke ha uroet meg for den ekstra UL'en. Selv om du vet at alt er i orden, vet jo ikke sykehuset at du har vært på privat ul i tillegg
Kommer du til å starte ny dagbok på terminforumet?
Så bra! Da blir det ikke så mange dagbøker å lete blandt når jeg skal finne dinJa, nå skal jeg starte meg en ny dagbok på februarJeg liker å skrive så jeg ikke glemmer ettersom ukene går
♡ Februar 2015 ♡
Du vet at du kan få dagboken flyttet?Ja, nå skal jeg starte meg en ny dagbok på februarJeg liker å skrive så jeg ikke glemmer ettersom ukene går
♡ Februar 2015 ♡
Ja, men jeg følte jeg ville begynne helt på nyttDu vet at du kan få dagboken flyttet?
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Tusen takkGratulerer med 12 uker!
-Fra appen-