Twinkle's dagbok

Oh god, da denne kom opp her, fryktet jeg at du hadde mistet og fått flytta dagboka di fra terminforumet tilbake hit. Puh, den har jo aldri blitt flyttet, og du har heller ikke mistet. La oss klappe for det! Hihi :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oh god, da denne kom opp her, fryktet jeg at du hadde mistet og fått flytta dagboka di fra terminforumet tilbake hit. Puh, den har jo aldri blitt flyttet, og du har heller ikke mistet. La oss klappe for det! Hihi :)

Haha, søte deg! Nei her er alt i skjønneste orden :D kommet over 9 uker nå og ul til tirsdag :) *klapper* :D

❤️Februar 2015❤️

Haha, søte deg! Nei her er alt i skjønneste orden :D kommet over 9 uker nå og ul til tirsdag :) *klapper* :D

❤️Februar 2015❤️
Jeg har ul på fredag om en uke :) Kjekt at alle våre gravidaktiviteter blir nesten synkroniserte, nå som vi nesten er like langt på vei:D

Fra mobil.

Jeg har ul på fredag om en uke :) Kjekt at alle våre gravidaktiviteter blir nesten synkroniserte, nå som vi nesten er like langt på vei:D

Fra mobil.
Jaa, det er så morsomt :D Er så spent på vi får se på neste ul jeg..Bare håper alt er i orden :)

❤️Februar 2015❤️

Jaa, det er så morsomt :D Er så spent på vi får se på neste ul jeg..Bare håper alt er i orden :)

❤️Februar 2015❤️
Jeg er veldig nervøs for det, siden jeg har ca ingen symptomer lenger. Men, har lest at det er mange som har det sånn, og min ene søster hadde det også slik da hun var gravid. Akkurat i dag er jeg ihvertfall overbevist om at alt er bra:)

Fra mobil.

UL nr 2

I dag var vi på ul 9+5 men ble satt tilbake til 9+2 men det er helt greit. Forrige gang ble jeg jo satt frem 3 dager så det er ikke så mye om å gjøre!

H*n sprella og vinka til oss. Både mannen og jeg fikk en liten tåre i øyekroken <3 Vi er så lykkelige! Kvalme og oppkast blåser jeg i nå, spira vår har det bra <3

ImageUploadedByBV Forum1404818134.513388.jpg

❤️Februar 2015❤️

UL nr 2

I dag var vi på ul 9+5 men ble satt tilbake til 9+2 men det er helt greit. Forrige gang ble jeg jo satt frem 3 dager så det er ikke så mye om å gjøre!

H*n sprella og vinka til oss. Både mannen og jeg fikk en liten tåre i øyekroken <3 Vi er så lykkelige! Kvalme og oppkast blåser jeg i nå, spira vår har det bra <3

Vis vedlegget 67859

❤️Februar 2015❤️
HERLIG!! :D <3

Så kjekt å få se den lille enda en gang!

Fra mobil.

Åh. Så fantastisk! ♡ :)

*Taster på app på mobilen*

Uke 12! Hjelp, vi har kommet helt hit :o føles så uvirkelig :) dette blir mitt siste innlegg her og jeg legger vekk denne dagboken og jeg håper virkelig jeg slipper å ta den frem på veldig lenge!

Slenger med bilde av mini baby på ul 11+5

ImageUploadedByBV Forum1406452651.965888.jpg

Ligger og vinker og holder seg på magen :)

♡ Februar 2015 ♡

Gratulerer så masse med 12 uker!!! Nå kommer tiden å fly :)

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Gratulerer med å ha nådd den magiske grensen. Og så herlig med ny titt på lille inni magen. ♡ Masse lykke til med resten av svangerskapet. :)

*Taster på app på mobilen*

Back
Topp