Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, søte deg! Nei her er alt i skjønneste orden kommet over 9 uker nå og ul til tirsdag *klapper*Oh god, da denne kom opp her, fryktet jeg at du hadde mistet og fått flytta dagboka di fra terminforumet tilbake hit. Puh, den har jo aldri blitt flyttet, og du har heller ikke mistet. La oss klappe for det! Hihi
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har ul på fredag om en uke Kjekt at alle våre gravidaktiviteter blir nesten synkroniserte, nå som vi nesten er like langt på veiHaha, søte deg! Nei her er alt i skjønneste orden kommet over 9 uker nå og ul til tirsdag *klapper*
Februar 2015
Jaa, det er så morsomt Er så spent på vi får se på neste ul jeg..Bare håper alt er i ordenJeg har ul på fredag om en uke Kjekt at alle våre gravidaktiviteter blir nesten synkroniserte, nå som vi nesten er like langt på vei
Fra mobil.
Jeg er veldig nervøs for det, siden jeg har ca ingen symptomer lenger. Men, har lest at det er mange som har det sånn, og min ene søster hadde det også slik da hun var gravid. Akkurat i dag er jeg ihvertfall overbevist om at alt er braJaa, det er så morsomt Er så spent på vi får se på neste ul jeg..Bare håper alt er i orden
Februar 2015
Haha, søte deg! Nei her er alt i skjønneste orden kommet over 9 uker nå og ul til tirsdag *klapper*
Februar 2015
HERLIG!! <3UL nr 2
I dag var vi på ul 9+5 men ble satt tilbake til 9+2 men det er helt greit. Forrige gang ble jeg jo satt frem 3 dager så det er ikke så mye om å gjøre!
H*n sprella og vinka til oss. Både mannen og jeg fikk en liten tåre i øyekroken <3 Vi er så lykkelige! Kvalme og oppkast blåser jeg i nå, spira vår har det bra <3
Vis vedlegget 67859
Februar 2015
Ja, det er det virkelig <3 Håper du snart ig får oppleve detHERLIG!! <3
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, du kan bare glede deg Er så stas!Så kjekt å få se den lille enda en gang!
Fra mobil.
Ja, håper detGratulerer så masse med 12 uker!!! Nå kommer tiden å fly
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen