Twinkle's dagbok

Gratulerer med å ha nådd den magiske grensen. Og så herlig med ny titt på lille inni magen. ♡ Masse lykke til med resten av svangerskapet. :)

*Taster på app på mobilen*
Tusen takk :) Vi har tydeligvis fått time på sykehuset til enda en ul som vi ikke engang visste om, men koselig å kikke :D Ble bare litt stressa på hvorfor vi har fått det. Vet jo lille er helt fin, har sjekket det på privat ul. Så kom jeg på at det står to sa på kortet mitt så kanskje det er derfor.


♡ Februar 2015 ♡
 
Hurra for 12 uker! Jeg ville ikke ha uroet meg for den ekstra UL'en. Selv om du vet at alt er i orden, vet jo ikke sykehuset at du har vært på privat ul i tillegg :D

Kommer du til å starte ny dagbok på terminforumet?
 
Hurra for 12 uker! Jeg ville ikke ha uroet meg for den ekstra UL'en. Selv om du vet at alt er i orden, vet jo ikke sykehuset at du har vært på privat ul i tillegg :D

Kommer du til å starte ny dagbok på terminforumet?
Ja, nå skal jeg starte meg en ny dagbok på februar :) Jeg liker å skrive så jeg ikke glemmer ettersom ukene går :)


♡ Februar 2015 ♡
 
Ja, nå skal jeg starte meg en ny dagbok på februar :) Jeg liker å skrive så jeg ikke glemmer ettersom ukene går :)


♡ Februar 2015 ♡
Så bra! Da blir det ikke så mange dagbøker å lete blandt når jeg skal finne din :)
 
Fantastisk å se, vennen. Dette skal gå så bra <3 Heier masse på deg og den fine spira!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Ja, nå skal jeg starte meg en ny dagbok på februar :) Jeg liker å skrive så jeg ikke glemmer ettersom ukene går :)


♡ Februar 2015 ♡
Du vet at du kan få dagboken flyttet?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
 
Du vet at du kan få dagboken flyttet?


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡
Ja, men jeg følte jeg ville begynne helt på nytt :D


♡ Februar 2015 ♡
 
Gratulerer med 12 uker! :D

-Fra appen-
 
Back
Topp