Twinkle's babydagbok nr 2 ♡

Ja, det blir veldig spennende! Da får jeg vite når jeg eventuelt blir satt i gang :) Har jo blitt lovet og egentlig ikke gå på overtid men de har visst ombestemt seg så det blir spennende og se hvor lenge de skal la meg gå :)

Oj fy! Sånt er ikke lov å ombestemme seg på! Håper du får en god plan og at du kanskje bare føder før det allikevel. ♡
 
Lillesøster kom til verden 02.26 i natt <3 Veldig kjapp og helt utrolig fin fødsel! Vi er i lykkerus alle sammen <3 3540 gram og 49 cm lang <3
 
Hurra!!! Gratulerer med lillesøster, og så godt å høre at det var en fin fødsel. :)

Og helt greit at du ikke rakk timen for å lage en overtidsplan. :p

Kos deg masse med den nye lille! ♥
 
Så fantastisk!!! Gratulerer enormt mye, vennen ❤ ❤ ❤ Endelig er hun her. Godt å høre at det var en kjapp og grei fødsel :)
 
Gratulere så mye med den vakre prinsessa håper jeg får like fin fødsel som deg!
 
Hurra!!! Gratulerer med lillesøster, og så godt å høre at det var en fin fødsel. :)

Og helt greit at du ikke rakk timen for å lage en overtidsplan. :p

Kos deg masse med den nye lille! ♥
Tusen takk :D Ja, vi rakk akkurat og komme på føden før hun meldte sin ankomst så en helt annen fødsel enn nr.1 selvom den og var veldig fin og ikke for lang. Jeg er så takknemlig for at hun kom før termin og jeg slapp og gå på overtid, det hadde nok gått utover psyken min!

Nå er det ikke lenge til det er din tur <3
 
Så fantastisk!!! Gratulerer enormt mye, vennen ❤ ❤ ❤ Endelig er hun her. Godt å høre at det var en kjapp og grei fødsel :)
Tusen takk :D Ja, endelig er hun her <3
 
Dette har gått meg hus forbi! Gratulerer så mye med lillesøster! ❤ Hvordan er det å plutselig ha to? :D
 
Dette har gått meg hus forbi! Gratulerer så mye med lillesøster! ❤ Hvordan er det å plutselig ha to? :D
Tusen takk :D Det er veldig rart samtidig som det føles helt naturlig! Familien føles komplett <3
 
Snuppa er 6 uker i dag <3 Hun veier nå 4100 gram og er såklart helt perfekt :D Hun er en veldig rolig baby. Sover, spiser og smiler masse. <3
 
Allerede blitt 3 mnd den lille frøkna vår <3

Vokser seg stor og sterk og følger kurven sin helt perfekt. En litt mindre utgave av storesøster. Hun er virkelig verdens herligste baby denne frøkna!! Hun legges ned og sovner tvert. Overalt :) Hun sover som regel 2-4 timer og spiser som regel hver 4 time. Er veldig glad i puppen og har enda ikke hatt noe problem med amming. Føler meg som verdens heldigste som har to så herlige jenter! Hun sovner 19.30 og får mat igjen 04.00 og 06.00. Begynt og bable og vifte mye med armer og bein nå. Skjer noe nytt hver dag <3

Storesøster har blitt 17 mnd og det er høyt og lavt hele dagen! Hun er sååå morsom og nydelig at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Hun surrer litt på natta men får hun sove mellom oss så sover hun så vi har en slik periode nå og det er helt greit. Så forelska i jentene mine <3
 
Så utrolig herlig å lese om jentene dine ❤❤
 
5 mnd <3

62 cm og 6350 gram <3

Gode lille jenta vår. Sprer så mye glede <3 Føler oss så heldige som har fått henne. Storesøster lyser opp når hun ser lillesøster og omvendt!
 
Back
Topp