Sniker.
Vil bare si at det er individuelt fra person til person og svangerskap til svangerskap med hvor mange/hvilken symptomer en har. Jeg sleit mye med kvalme i 1 og 2 trimester. De dagene i ca uke 7 jeg ikke var like kvalm fikk jeg nesten panikk, og var sikker på at dette ikke gikk veien. Var like kvalm, om ikke mer kvalm dagen etterpå. Symptomene svinger med dagsformen
(jeg sitter i skrivende stund som 31 uker gravid med en kickbokser i magen
)
Når det gjelder spotting er det også normalt for mange, og trenger ikke nødvendigvis å ha noe å si annet enn skjøre slimhinner/hematom osv. uskyldige årsaker med andre ord.
Vent på hcg svarene dine, å prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Skulle du vere så uheldig at det ikke går veien, blir du ikke noe mindre lei deg om du får beskjed om at det ikke er stigning som det skal. Så det å gå å vere lei seg/bekymret gjør ikke noe som helst nytte for seg
Nå prøver jeg ikke å bagatelisere din bekymring, men jeg hadde satt pris på å få en slik melding når jeg bekymret meg for alt mulig som egentlig var utenfor min kontroll.
Snakk med legen/en venn/jordmor/samboer/kjæreste om bekymringene dine. Det hjelper utrolig mye å få det ut.