Var på kontroll hos fastlege i dag og til min store glede hadde de fått seg ultralyd. Så da fikk jeg se de to små sprelle på skjermen igjen <3 Ble så glad at jeg glemte helt å spørre om kjønn haha. Blir spennende å se på oul om to uker![]()
Så gøy da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var på kontroll hos fastlege i dag og til min store glede hadde de fått seg ultralyd. Så da fikk jeg se de to små sprelle på skjermen igjen <3 Ble så glad at jeg glemte helt å spørre om kjønn haha. Blir spennende å se på oul om to uker![]()
Hei [emoji2] dere som er tvillinggravide, merket dere noe spesielt til det i starten? Før dere fikk det bekreftet på UL?
Hei [emoji2] dere som er tvillinggravide, merket dere noe spesielt til det i starten? Før dere fikk det bekreftet på UL?
Men der var det 2 gitt.Kjenner dere mer til ene ungen enn den andre? Her virker den ene mye mer aktivEller så flytter de litt på seg og så misoppfatter jeg det. Men utrolig overrasket over hvor mye liv jeg kjenner til å være 13+3 i dag med morkake foran! Er andregangsgravid el. fødende eller hva det nå heter![]()
![]()
Jeg kjente ikke forskjell så tidlig. Har og forranliggende morkake. Men nå i uke 27 så er det ikke vanskelig å kjenne hvem som er hvem![]()
Hvor tidlig kjente du liv? Jeg kjenner noe hver dag, og er så (positivt) overrasket! Veldig takknemlig for det [emoji173]️
Kjente den ene mye mer enn den andre! Fra de var født var det faktisk likt, den ene spreller heile veien og den andre super roligKjenner dere mer til ene ungen enn den andre? Her virker den ene mye mer aktiv [emoji23] Eller så flytter de litt på seg og så misoppfatter jeg det. Men utrolig overrasket over hvor mye liv jeg kjenner til å være 13+3 i dag med morkake foran! Er andregangsgravid el. fødende eller hva det nå heter [emoji1]
Haha samme her! Var overbevist om ma og var på gråten, så plutselig var det ikke 0 men 2!Nei merket ikke noe. Var bekymret pga få symptomer og fikk tul, jeg trodde jeg hadde hatt ma igjen.Men der var det 2 gitt.
Kjente den ene mye mer enn den andre! Fra de var født var det faktisk likt, den ene spreller heile veien og den andre super roliger 6 mnd nå
![]()
Ja det kan jo væreSå morsomt!! Jeg tror morkaken lå på siden i uke 13, eller så var det noe helt annet jeg kjente [emoji23] Nå er jeg 16+6 og kjenner nesten ingenting! Gleder meg til det blir mere liv [emoji4]
I hvilken uke fikk dere vite kjønn? [emoji4] Jeg er så spent!
I hvilken uke fikk dere vite kjønn? [emoji4] Jeg er så spent!
Her er vi vært på kontroll for et par dager siden, alt er bra, de er faktisk store i forhold til hvor langt jeg er på vei, så veksten er ingentkng å si på![]()
Her er vi vært på kontroll for et par dager siden, alt er bra, de er faktisk store i forhold til hvor langt jeg er på vei, så veksten er ingentkng å si på![]()