Tvillingskravle

Lilleulven

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Januarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Det må vel være en skravletråd inne her og? :) hvordan går det med dere damer? Her gjør jeg meg klar til å plukke opp de to kommende storesøstrene i barnehagen.
 
Her kommer jeg til å henge mye :D
 
Har en fin kveld! :) du da?
Ja egentlig :) tenkte å ta tidlig kveld, men det gikk jo ikke [emoji14] finner alltid på bare litt til og litt til som må gjøres eller sjekkes eller ses på TVen. [emoji14]
 
Ja egentlig :) tenkte å ta tidlig kveld, men det gikk jo ikke [emoji14] finner alltid på bare litt til og litt til som må gjøres eller sjekkes eller ses på TVen. [emoji14]
Hihi, samme her :p
Vi har sett Petter Uteligger (opptak) nå nettopp. Men nå har jeg tatt til fornuft og lagt meg ;)
 
Gjør meg klar for å gå på jobb nå, men følte meg ikke helt på topp i dag egentlig:inpain:
 
Hihi, samme her [emoji14]
Vi har sett Petter Uteligger (opptak) nå nettopp. Men nå har jeg tatt til fornuft og lagt meg ;)
Gjorde det til slutt jeg og [emoji14]
Og så sov barna lenge i dag. Nydelig :)
 
Synes du det er greitt eller?
Ja, jeg synes det er veldig greit, for ellers hadde jeg vært helt ute og ikke fått sett folk før etter permisjonen. Så er veldig takknemlig for at dette har fungert. Jeg begynner å slite mye med ryggen, så bare det å sitte på en kontorstol gjør mer og mer vondt, så nå vet jeg jo ikke hvor lenge jeg blir der lenger da. Men vil fortsette helt til jeg ikke klarer mer, og har tviholdt på de 20 prosentene! Kunne lett fått vært helt ute nå som jordmor ville ha med over på svangerskapspenger fremfor sykmelding.
 
Ja, jeg synes det er veldig greit, for ellers hadde jeg vært helt ute og ikke fått sett folk før etter permisjonen. Så er veldig takknemlig for at dette har fungert. Jeg begynner å slite mye med ryggen, så bare det å sitte på en kontorstol gjør mer og mer vondt, så nå vet jeg jo ikke hvor lenge jeg blir der lenger da. Men vil fortsette helt til jeg ikke klarer mer, og har tviholdt på de 20 prosentene! Kunne lett fått vært helt ute nå som jordmor ville ha med over på svangerskapspenger fremfor sykmelding.
Godt så lenge det fungerer ja :) hvor langt er du på vei nå?
 
Hallo jenter :)
Her er det hinderløp i magen nå :p
 
Hei jenter!

Her sover jentene søtt. De legger seg ca kl 18, men ble litt senere idag, ca 1830, og de skravlet en halvtimes tid før de sovnet.
Deilig med stillhet i huset. Storebror er hos min mor i natt.
Jeg spiser kveldsmat, og skal snart male et strøk på rekkverket til trappa før jeg legger meg.
Så regner jeg med jentene sover godt til i 07-tida imorgen tidlig.
 
Back
Topp