Tvillingskravle

Jeg har forstått det sånn at det ikke er noen klar standard nei, men mulig jeg tar feil altså. :)

Lurt å være nærmere sykehuset ved fødsel og ja, 50 mil før tvillingfødsel var litt vel heftig. :bag:
Tror en del sykehus følger anbefalingene til legeforeningen.. Nå ser jeg at denne er utgått, vet ikke om det er kommet en ny :)

Mitt sykehus følger hvertfall denne ganske slavisk, jeg har også alle jordmorkontrollene mine der.

50 mil til sykehuset ja, det er heftig!! Jeg har 10 min å gå, ser sykehuset fra stua mi..
Langt mellom det meste i Finnmark... :p
 
Med oss går det fint. Tvillingene er 3 uker :)
Gøy å se deg her inne! Hvor langt er du på vei?
Så bra. :Heartred

Jeg er 8+2 uker. Skummelt, men gleder meg. hehe.. Hvordan gikk svangerskapet og hva syns du var utfordrende?
 
Så bra. :Heartred

Jeg er 8+2 uker. Skummelt, men gleder meg. hehe.. Hvordan gikk svangerskapet og hva syns du var utfordrende?
Ble jo tungt med stor mage og sånn, men det psykiske med mange dårlige beskjeder / mye usikkerhet var tungt og vanskelig. Var over uke 34 før jeg kunne være sikker på at begge kom til å klare seg.
 
Ble jo tungt med stor mage og sånn, men det psykiske med mange dårlige beskjeder / mye usikkerhet var tungt og vanskelig. Var over uke 34 før jeg kunne være sikker på at begge kom til å klare seg.
Hva slags dårlige beskjeder fikk du i svangerskapet?
 
Hva slags dårlige beskjeder fikk du i svangerskapet?
Bl. a at ene tvillingen kanskje kom til å dø på utsiden av magen dersom tilstanden var alvorlig. Og at den andre tvillingen hadde vekstavvik som gjorde at de fra uke 26 ville vurdere fortløpende igangsetting. Viss den lille tvillingen ble syk og døde i magen var det fare for den andre også da de delte morkake og ytre fostersekk.
 
Bl. a at ene tvillingen kanskje kom til å dø på utsiden av magen dersom tilstanden var alvorlig. Og at den andre tvillingen hadde vekstavvik som gjorde at de fra uke 26 ville vurdere fortløpende igangsetting. Viss den lille tvillingen ble syk og døde i magen var det fare for den andre også da de delte morkake og ytre fostersekk.
Huff så skummelt
 
Back
Topp