Tvillinger?

Husker jeg fikk 3+ relativ fort i første svangerskap i forhold til nå. Da gikk jeg fra 1-2 til 3+ på en uke. Aldri tenkt over det før nå, men da jordmor sjekket morkaken etter fødsel sa hun at jeg hadde dobbel morkake, den ene var ikke ordentlig utviklet, så hun mente det kunne ha vært tvillinger fra tidlig av!

Husker jeg fikk 3+ relativ fort i første svangerskap i forhold til nå. Da gikk jeg fra 1-2 til 3+ på en uke. Aldri tenkt over det før nå, men da jordmor sjekket morkaken etter fødsel sa hun at jeg hadde dobbel morkake, den ene var ikke ordentlig utviklet, så hun mente det kunne ha vært tvillinger fra tidlig av!
Wow, det er jo litt kult!

Begynte å spy i dag 6+2 tross full dose Xonvea. Det er tidligere enn jeg har opplevd før selv uten kvalmestillende :dead: Grusomt. Men det er jo en ting som bygger oppunder mistanken om at det kan være to der inne :facepalm:
Full dose? Hvor mye tar du?

Nei, det er høyst usannsynlig. Ein baby slutter ikkje berre å utvikle seg, så den vil ikkje berre plutselig kvikne til. Vanish tvilling er veldig vanlig, kroppen berre absorbere, skjer med ganske store babyer også faktisk, ganske sprøtt! Men ja, på tidlig UL (uke 6-9) så vises ofte tomrommet etter tvilling 2, men etter det skyver tvilling 1 det vekk.
Det einaste som er ein sjans er at du har blitt gravid igjen nokre uker etterpå, men det har eg aldri hørt om ein gang :hilarious: men veit det er mulig og har eit navn.
Hehe; janei, jeg skjønner at den ikke slutter å utvikler seg for å plutselig kvikne til igjen tenkte mer om det var en sjanse for at den er der, bare er litt tregere til å utvikle seg, eller på noen måte har klart å gjemme seg en plass inni der.. men skjønner nok at det mest sannsynlig bare er 1 ja siden hun leita lenge å virka erfaren i yrket sitt har bare sett lenge nok på videoene til å bli litt paranoid, da det ser ut som et hjerte nr 2 pulserer litt i veggen mot det ene, tomme hulrommet, men det er sikkert noe annen forklaring på det

Hehe; janei, jeg skjønner at den ikke slutter å utvikler seg for å plutselig kvikne til igjen tenkte mer om det var en sjanse for at den er der, bare er litt tregere til å utvikle seg, eller på noen måte har klart å gjemme seg en plass inni der.. men skjønner nok at det mest sannsynlig bare er 1 ja siden hun leita lenge å virka erfaren i yrket sitt har bare sett lenge nok på videoene til å bli litt paranoid, da det ser ut som et hjerte nr 2 pulserer litt i veggen mot det ene, tomme hulrommet, men det er sikkert noe annen forklaring på det
Eg har hørt nok historier om ting som blir oversett både av det eine eller det andre, så kanskje☺️ stole ikkje heilt blindt berre fordi dei er utdanna, alle kan misse og gjer feil:happy:
Men om du kan se pulseringa kan du jo prøve å telle blinka, om det kanskje er din puls.

Da har vi vært på ultralyd og der gjemte det seg bare én liten bønne :shy::Heartred Så nå må jeg prøve å få underbevisstheten til å forstå at det ikke er tvillinger :hilarious: Ble målt til 9+1 :Heartred
For ei fin bønne da! Spent på hvordan det går med resten her som gikk med mistanke om flere. Jeg har ultralyd om 3 dager :love017

For ei fin bønne da! Spent på hvordan det går med resten her som gikk med mistanke om flere. Jeg har ultralyd om 3 dager :love017
Ja, det blir spennende å se :woot: Gleder meg til oppdatering fra deg om 3 dager!

Selv om det mest sannsynlig blir kort besøk så kan jeg visst signere under tvillinger:eek:Var på ul i går og fikk ikke se noe sprell levende på 7-8 uker som jeg trodde, men to fostersekker hvor det var noe lite i den ene. Det kan være en bitteliten sjanse for denne så hcg ble målt i går og skal igjen på mandag.
Glemte å spørre om bilde fra ultralyden:banghead:

Nei har ikke ordna med ny UL enda, men tenker at jeg må jo tilbake om max 2-3uker for å sjekke... tenker det er "For bra til at det kan gå an" men bli helt rar av tanken
Har du ordnet ny time? Er spent på dine vegne :D

Da er første ul ferdig her og jeg kan med lettelse (for min del) melde om at det bare var en der inne :love017

I går var eg på ultralyd for første gong. Fekk bekrefta at det blir tvillingar. Heilt sjuk følelse! Er i veke 13. Er det andre kommande tvillingmødre her?
Så gøy! Gratulerer! :Heartpink :talk017

Nei, ikkje ennå. Spent! Sambuar har 3 tenåringsjenter frå før, så hadde vore veldig hyggelig med i alle fall ein gutt :)

Back
Topp