Tvillinger?

Var på ultralyd idag. Målte først 7+1, deretter mente hun 7+3. MEN det er et hulrom til der(!) Hun mente at det har vært noe der(!) Eller kan det finnes en liten sjanse i havet for at den ene utvikles senere enn den andre å at det enda finnes håp for en tvilling? Har Googlet meg i hjel for å finne svar, mener å ha lest en del om vanish tvilling som ikke utvikler seg å forsvinner gradvis? Men er det håp for at det kan være et hjerte til om noen uker? Hadde så veldig ønsket meg tvillinger ja, fordi om det helt klart har noen ulemper også

Vedlegg

• 20250818_112013.jpg
    20250818_112013.jpg
    709,7 KB · Visninger: 70
Var på ultralyd idag. Målte først 7+1, deretter mente hun 7+3. MEN det er et hulrom til der(!) Hun mente at det har vært noe der(!) Eller kan det finnes en liten sjanse i havet for at den ene utvikles senere enn den andre å at det enda finnes håp for en tvilling? Har Googlet meg i hjel for å finne svar, mener å ha lest en del om vanish tvilling som ikke utvikler seg å forsvinner gradvis? Men er det håp for at det kan være et hjerte til om noen uker? Hadde så veldig ønsket meg tvillinger ja, fordi om det helt klart har noen ulemper også
Ææh, spennende :excited001 Jeg vil si at det helt klart fremdeles er håp! Det er jo så tidlig og det er så bittelite enda. Samboer sendte meg nylig en video av noen som så én baby på ultralyd i uke 7, én baby på ultralyd i uke 10 og plutselig på ultralyd i uke 13 var det to :hilarious: Men det var da identiske tvillinger som delte fostersekk

Åå jeg er i slutten av uke 3 nå og hadde masse symptomer allerede, spes en del kvalme f.o.m. 8 dpo. Det du skriver gir meg håp :hilarious: Hvilke symptomer har gitt seg? (Håper det er kvalmen hehe)

Vi har tvillinger i familien og med den mengden symptomer jeg har nå så begynner jeg også å lure
Er kvalmen som forsvant hos meg, så krysser fingrene for at du er like heldig :hilarious:

Jeg regner med det bare er 1 der inne. Men nå har magefølelsen min virkelig føkket med meg og sier tvillinger. Men det er nok bare ‘’frykten’’ for to som spiller meg et puss..
Vi har mye tvillinger i slekta og jeg selv skulle hatt en tvillingbror.

Å spennende! Får man sjekket hcg slik hvis man lurer eller må man ha «flere grunner»? Har du tatt CB med ukeindikator?
Jeg vet faktisk ikke, jeg har alltid fått testa når jeg har spurt og dette er 5 gangen (har to barn fra før, og to SA)

Last edited:
Er kvalmen som forsvant hos meg, så krysser fingrene for at du er like heldig :hilarious:
Omg ja takk! :hilarious: Hadde hypermesis sist så større risiko for det nå

Ææh, spennende :excited001 Jeg vil si at det helt klart fremdeles er håp! Det er jo så tidlig og det er så bittelite enda. Samboer sendte meg nylig en video av noen som så én baby på ultralyd i uke 7, én baby på ultralyd i uke 10 og plutselig på ultralyd i uke 13 var det to :hilarious: Men det var da identiske tvillinger som delte fostersekk
Ja veldig spennende!! Fikk med meg noen 5sek videoer også å der synes jeg at jeg ser to hjerter som banker.. men hvis det stemmer så er det jo rart ikke jordmora så det også ser så mye på videoene og bildene at jeg blir gaal

Ja veldig spennende!! Fikk med meg noen 5sek videoer også å der synes jeg at jeg ser to hjerter som banker.. men hvis det stemmer så er det jo rart ikke jordmora så det også ser så mye på videoene og bildene at jeg blir gaal
Så gøy :happy093 Har du tid til en ny ultralyd eller? Dette er jo for spennende :hilarious:

Det jeg lurer på er om en cab med ukesindikator vil kunne avsløre tvillinger :pompus: F.eks. om man har mer hcg enn normalt og testen viser f.eks. 3+ istedenfor 2-3. er det mulig? Noen som har prøvd?

Jeg har termin i slutten av mars, og lurer veeeeeldig på om ikke det kan være tvillinger der inne. Har det skikkelig på følelsen, så blir spennende med OTUL 4 sept!

Det jeg lurer på er om en cab med ukesindikator vil kunne avsløre tvillinger :pompus: F.eks. om man har mer hcg enn normalt og testen viser f.eks. 3+ istedenfor 2-3. er det mulig? Noen som har prøvd?
Jeg fikk ikke 3+ noe tidligere enn hva som er normalt ihvertfall :facepalm: Men vil tro det er store individuelle forskjeller der også, hvor fort hcg stiger

Jeg har termin i slutten av mars, og lurer veeeeeldig på om ikke det kan være tvillinger der inne. Har det skikkelig på følelsen, så blir spennende med OTUL 4 sept!
Så spennende :excited001 Du må gjerne oppdatere når du har vært der! Jeg har tul 5. september!

Nei, det er høyst usannsynlig. Ein baby slutter ikkje berre å utvikle seg, så den vil ikkje berre plutselig kvikne til. Vanish tvilling er veldig vanlig, kroppen berre absorbere, skjer med ganske store babyer også faktisk, ganske sprøtt! Men ja, på tidlig UL (uke 6-9) så vises ofte tomrommet etter tvilling 2, men etter det skyver tvilling 1 det vekk.
Det einaste som er ein sjans er at du har blitt gravid igjen nokre uker etterpå, men det har eg aldri hørt om ein gang :hilarious: men veit det er mulig og har eit navn.

Begynte å spy i dag 6+2 tross full dose Xonvea. Det er tidligere enn jeg har opplevd før selv uten kvalmestillende :dead: Grusomt. Men det er jo en ting som bygger oppunder mistanken om at det kan være to der inne :facepalm:

Back
Topp