Det vi tenkte litt på ogJa, de skal få sove sammen så lenge som mulig med hver sin dyne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vi tenkte litt på ogJa, de skal få sove sammen så lenge som mulig med hver sin dyne![]()
Det vi tenkte litt på ogmen veldig usikker fordi ser så lite erfaringer av andre tvillingmammaer. Tenker å modifisere en sprinkelseng til en slags stor bedside crib
synes det virker greit og koselig!
Tenker eg tar det litt så det kommer! Storebroren søv bare i pose. Han var veldig urolig om natta og flytta seg veldig mykje i søvne. Men kjøper det om d3t er behov. Ellers blir det 2 dyner.Tenker dere å ha tvillingene sovende i samme seng i begynnelsen, og tenker dere da dyne eller sånn dynepose/sovepose?
Så spennende! Veldig kjekt å kunne snakke med andre med flerlinger i magen jaGøy å lese at det er flere som venter mer enn ett barnjeg har 3 jenter i magen. Har to gutter på 3 og 1 år fra før så dette blir travelt
![]()
Gøy å lese at det er flere som venter mer enn ett barnjeg har 3 jenter i magen. Har to gutter på 3 og 1 år fra før så dette blir travelt
![]()
Har termin 10.februar, men er ganske sikker på at de kommer i 2017 siden jeg har hatt flere runder med premature rier. Skal prøve med ammeslutt for minstemann for å se om det hjelperSå spennende! Veldig kjekt å kunne snakke med andre med flerlinger i magen jaHøres travelt ut å bli 5 ja, og samtidig så fantastisk. Når har du termin?
Kan trillinger kommer jo ofte tidligere enn tvillinger. Får håpe ammeslutt hjelper, slik at de kan være inne magen lengst mulig. Ikke kjekt med kraftige kynnere. Men du får vel ikke lov å gå like lenge som oss med tvillinger heller? Jeg har termin 14 februar og håper på at de holder seg inne i magen til 2018, men plutselig kan de komme før.Har termin 10.februar, men er ganske sikker på at de kommer i 2017 siden jeg har hatt flere runder med premature rier. Skal prøve med ammeslutt for minstemann for å se om det hjelperfår kraftige kynnere hver gang jeg ammer han.
Så spennande med trillinger [emoji4] blir nplk travelt for dere da [emoji4] vi har en gutt på 1.5 og får 2 gutter til i slutten av januar [emoji172][emoji172]Gøy å lese at det er flere som venter mer enn ett barnjeg har 3 jenter i magen. Har to gutter på 3 og 1 år fra før så dette blir travelt
![]()
De kom i natt med hastesnitt. Er helt i sjokk fordi det gikk så raskt.Så spennande med trillinger [emoji4] blir nplk travelt for dere da [emoji4] vi har en gutt på 1.5 og får 2 gutter til i slutten av januar [emoji172][emoji172]
[emoji173][emoji173][emoji173] håper alt står bra til med jentene og mor[emoji11][emoji173]De kom i natt med hastesnitt. Er helt i sjokk fordi det gikk så raskt.
Ja det er nok et sjokk! Håper alt står til med dere! Og krysser fingre for at alt er fint selv om de kom såpass tidlig ! <3De kom i natt med hastesnitt. Er helt i sjokk fordi det gikk så raskt.
Oi! Gratulerer. Håper alt står bra til.De kom i natt med hastesnitt. Er helt i sjokk fordi det gikk så raskt.
De kom i natt med hastesnitt. Er helt i sjokk fordi det gikk så raskt.
Har vurdert det samme. Er det bare å dukke opp eller måtte du melde deg på? Og har du badetøy som passer?!Ville bare si at jeg har vært på gravidtrening i basseng idag, og det er virkelig til å anbefale videre! Oppvarmet og herligt basseng! Skal gå en gang i uken frem til jul![]()
Har vurdert det samme. Er det bare å dukke opp eller måtte du melde deg på? Og har du badetøy som passer?!![]()
![]()
Er det andre som føler livmoren presse seg opp inn under ribbena? Har begynt å bli ubehagelig å ligge krummet på siden eller å sitte med bøyd rygg.
Ja! Har heilt gitt opp å bøye megEr det andre som føler livmoren presse seg opp inn under ribbena? Har begynt å bli ubehagelig å ligge krummet på siden eller å sitte med bøyd rygg.
Føler jeg snart har magen helt oppi halsen. Har en den kynnere også, blir enda verre da, må lene meg bakover. Sliter med mye halsbrann/sure oppstøt også, så å bøye meg unngår jeg så langt det er mulig