Tvillinger

Er en viss fare for at jeg kan få tvillinger men håper det bare er en der inne:p
Men selvfølgelig så er to like velkommen også, bare vært greit med en som førstegangsforeldre :p
Men det får vi nå se på torsdagen da jeg skal på tul:happy:
Fikk foresten positiv g-test på dpo 8 så kanskje d er to der inne:hilarious:
 
Jeg har tvillinger fra før, eneggede gutter på snart 4 år. Det kan godt komme et sett til, men jeg ønsker en litt mindre hektisk spedbarnstid denne gangen.. Hadde vært deilig med "bare" en baby... Virker så lett i forhold til tvillinger, så jeg håper det. Regner med det er ei/en inni her, men blir glad om det er to også:)
 
Min mor skulle hatt tre tvillingpar. Hun mistet min tvilling ganske tidlig og så mistet hun tvillinger et par år etter jeg ble født, men så Fikk Hun mine brødre som er tvillinger. Alle toeggde. Min svigerfar er også tvilling, men toeggde dette og. Første svangerskap var jeg livredd for å få tvillinger:p. Mannen syns det ville vært stor Stas med tvillinger da.:p
 
Min mor skulle hatt tre tvillingpar. Hun mistet min tvilling ganske tidlig og så mistet hun tvillinger et par år etter jeg ble født, men så Fikk Hun mine brødre som er tvillinger. Alle toeggde. Min svigerfar er også tvilling, men toeggde dette og. Første svangerskap var jeg livredd for å få tvillinger:p. Mannen syns det ville vært stor Stas med tvillinger da.:p

Oi, her var det mye tvillinger. Spennende å se hva du har da :happy:
Skal du på tidlig ul?
 
Oi! Klarer du å beskrive øyeblikket/tankene når du fikk vite det var to? :) gratulerer!
Jeg begynte å le! Det var egentlig bare komisk :happy: Har vel ennå ikke helt skjønt det :) Har hatt svangerskap utenfor livmora to ganger, sist i august hvor de måtte fjerne den ene egglederen, så aller mest er jeg faktisk bare imponert over hva kroppen får til. Vi skal på ny ul om tre uker og hvis vi ser to bankende hjerter da, blir det nok litt mer virkelig.
 
Jeg begynte å le! Det var egentlig bare komisk :happy: Har vel ennå ikke helt skjønt det :) Har hatt svangerskap utenfor livmora to ganger, sist i august hvor de måtte fjerne den ene egglederen, så aller mest er jeg faktisk bare imponert over hva kroppen får til. Vi skal på ny ul om tre uker og hvis vi ser to bankende hjerter da, blir det nok litt mer virkelig.
Rett og slett et mirakel da! [emoji171]
 
Oi, her var det mye tvillinger. Spennende å se hva du har da :happy:
Skal du på tidlig ul?

Ja det er en del tvillinger:p. Blir tidlig ul denne gangen, men det er mest fordi vi ønsker å se et bankende hjerte og få et bilde og vise når vi forteller det til storebror.:) Men blir selfølgelig spennende og se om det er en eller to I magen:p:)
 
Ja det er en del tvillinger:p. Blir tidlig ul denne gangen, men det er mest fordi vi ønsker å se et bankende hjerte og få et bilde og vise når vi forteller det til storebror.:) Men blir selfølgelig spennende og se om det er en eller to I magen:p:)

Til og med jeg er spent på det!
Tenk om det er to bankende hjerter!! :happy:
 
Siden min mor har halvsøsken som er tvillinger, så har jo tanken slått meg :p.. det ville jo vært typisk min flaks, jeg som sa i mange år at jeg aaaaldri skulle bli gravid :smiley-angry026;)
 
Vi har en del tvillinger i familien. Min morfar var tvilling, mine søskenbarn er tvillinger og min oldemor ( mammas mormor ) fikk tvillinger. Siden jeg har satt inn bare ett egg, så er det jo helt tilfeldig om det skulle bli to siden det bare er toeggede som er arvelig :happy:.
 
02209fa59932ca9fe377d7030269133b.jpg


Phu! Bare en!
 
Back
Topp