Tvillinger

Jeg la fikk veldig tidlig symptomer på at jeg var gravid, leste et sted at det ofte var et tegn. Jeg håper virkelig ikke på det :p hehe selv om vi har mer enn nok plass, så er det vel det at vi alltid har sett for oss at vi bare skal ha to og ikke tre

Samme her, fantes nesten ikke kvalm og uvel sist, ikke så sliten som jeg er nå heller, så derfor jeg har tenkt de tankene de siste dagene, men planen vår er jo også to barn... så da får en jo bare se☺️
 
Har ikke tenkt tanken før nå.... Og jeg tror det virkelig ikke.
Men er det sånn at sjansen øker med alder? Trodde det bare gikk på om det er tvillinger i familien:nailbiting:
 
Noen som mistenker, frykter eller ønsker de bærer på flere hemmeligheter da?

Jeg må innrømme at jeg kjenner litt på tanken, mest pga alder og at jeg har et barn fra før...men det er ingen tvillinger i nær familie, så får tru at vi bare får oss ett lite juligull☺️
Å hjelpes meg! Du må da ikke sette meg på den tanken pga alder og ett barn fra før!! :D Men, ingen tvillinger i familien her heller, så jeg tenker det er en der inne, jeg. :)
 
Frykter ja, men håper virkelig ikke! Tanken har streifet meg siden jeg er så mye mer kvalm denne gangen enn første. Og når dere sier det med alder...oh lord...tror ikke kroppen min er i form til et tvillingsvangerskap. Det var tungt nok sist på slutten. Og å få det til å gå rundt med to babyer og en liten fra før... Vi fikk kolikkbaby sist, som i tillegg sov ekstremt lite så vi frykter to like travle år med nestemann. For ikke å snakke om hvis det blir to. Time will show..
 
Tanken har ikke streifet meg noe spesielt :)
Er så sikker på at det bare er 1 der :p så kjenner ikke jeg er redd for at det skal være flere.
Hehe. Men man kan jo aldri være sikker selv om jeg føler meg rimelig sikker:p
Ingen tvillinger i familien heller :)
 
Men blir kjempe spennende å se hvor mange her inne som faktisk venter tvillinger. Mtp på hvor mange vi er så bør det vel være et par tvillinger her inne :D
 
Mitt første i så fall, og hvis jeg får tvillinger er ikke det krise, men ønsker jo å kunne fokusere på en nyfødt i første omgang i bunn og grunn.. men skjer det så skjer det. Skal til legen på Torsdag, er i uke 10 på tirsdag :)
 
Faktisk tenkte jeg på dette for første gang i går. Akkurat nå har jeg ikke så lyst på tvillinger, men det hadde sikkert endret seg i det sekundet jeg eventuelt får vite at der er fler. Mannen har tvillinger i familien, så det er en mulighet for det.
 
Faktisk tenkte jeg på dette for første gang i går. Akkurat nå har jeg ikke så lyst på tvillinger, men det hadde sikkert endret seg i det sekundet jeg eventuelt får vite at der er fler. Mannen har tvillinger i familien, så det er en mulighet for det.
Det må være tvillinger på din side av familien for at det skal være arvelig :) men er såklart mulig å få det likevel/eneggede :)
 
Det må være tvillinger på din side av familien for at det skal være arvelig :) men er såklart mulig å få det likevel/eneggede :)
Ojja, det viste jeg ikke, greit å vite. Har ingen tvillinger i min familie, så da er vel sannsyligheten mindre :) Vet jo at det kan bli det uansett da. :)
 
Samme her, fantes nesten ikke kvalm og uvel sist, ikke så sliten som jeg er nå heller, så derfor jeg har tenkt de tankene de siste dagene, men planen vår er jo også to barn... så da får en jo bare se☺️

Man får jo bare ta det som det kommer haha :p får ikke akkurat gjort noe med det. Er det to så er de selvfølgelig velkommene :) men tror jeg kommer til å være helt i sjokk haha
 
Forrige graviditet visste jeg ikke hvor langt jeg var på vei; og var hos legen og målte hcg(ca 8 uker da)...ved 12 ukers kntr fikk jeg beskjed om at hcg var så høy at enten var jeg 8 uker mer på vei enn det jeg trodde; ellers var det tvillinger.....fikk ul uka etterpå;og den viste kun 1 baby; og 13 uker på vei.. så en vet aldri:)
 
På min mors side er det stor sjangse for tvillinger hvert andre ledd og på min fars side er det Stor sjangse for tvillinger og trillinger hvert syvende ledd, å jeg er både andre og syvende ledd.. så ja jeg har stor sjangse for tvillinger eller trillinger, så jeg skal høre om tidlig Ul når jeg skal til legen på onsdag for å få bekreftet graviditeten :)
 
På min mors side er det stor sjangse for tvillinger hvert andre ledd og på min fars side er det Stor sjangse for tvillinger og trillinger hvert syvende ledd, å jeg er både andre og syvende ledd.. så ja jeg har stor sjangse for tvillinger eller trillinger, så jeg skal høre om tidlig Ul når jeg skal til legen på onsdag for å få bekreftet graviditeten :)

Oi, så spennende da..:) når skal du på tul ca trur du?
 
Her var det bare en! Heldigvis. 22 mnd mellom storebror og denne lille, så kunne blitt passelig slitsomt om det kom to denne gangen..:)
 
Her var det tvillinger....men bare en igjen nå. Jeg har to barn fra før og vi spøkte mye med at "tenk, hvis det er tvillinger, vi som bare skulle ha en til og absolutt siste" :p Jeg visste ikke at det var tvillinger før jeg mistet, men i dag så må jeg si at jeg fantaserer litt om "de to"... Det hadde sikkert blitt veldig fint på sikt :)
 
Back
Topp