Tvillinger

Lotta80

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Noen som mistenker, frykter eller ønsker de bærer på flere hemmeligheter da?

Jeg må innrømme at jeg kjenner litt på tanken, mest pga alder og at jeg har et barn fra før...men det er ingen tvillinger i nær familie, så får tru at vi bare får oss ett lite juligull☺️
 
Jepp! Livredd for å få tvillinger. Min far er tvilling så statistisk sett skal jeg få det. I tillegg er jeg passert 30 og får økt risiko pga det også :p

Er ekstremt kvalm og har vært det siden 3,5 uke, nå er jeg 6+5. Redd for at det også er et tegn på tvillinger :p
 
Jepp! Livredd for å få tvillinger. Min far er tvilling så statistisk sett skal jeg få det. I tillegg er jeg passert 30 og får økt risiko pga det også :p

Er ekstremt kvalm og har vært det siden 3,5 uke, nå er jeg 6+5. Redd for at det også er et tegn på tvillinger :p

Jeg er 36, og det er vel også en risiko alder, er ca 5+0 trur jeg, og føler meg så uvel, sliten g litt småkvalm hele tia, sover dårlig også... forrige svangerskap trur jeg ikke jeg hadde noe nesten, ikke før litt lengere uti svangerskapet... meeen jeg krysser fingre for en altså...
 
Jeg unngår å tenke på det :p er en risiko her i familien, men vil ikke bekymre meg før det er reelt :p må ha nytt hus vi da.. Wæææ, nei gud nå vil jeg på ultralyd!
 
Jeg unngår å tenke på det :p er en risiko her i familien, men vil ikke bekymre meg før det er reelt :p må ha nytt hus vi da.. Wæææ, nei gud nå vil jeg på ultralyd!
Vi har ikke sjans i havet til å flytte til noe større/større bil osv så krysser virkelig alt vi har for at det bare er en!
 
Jeg er 36, og det er vel også en risiko alder, er ca 5+0 trur jeg, og føler meg så uvel, sliten g litt småkvalm hele tia, sover dårlig også... forrige svangerskap trur jeg ikke jeg hadde noe nesten, ikke før litt lengere uti svangerskapet... meeen jeg krysser fingre for en altså...
Jeg er også mye dårligere mye tidligere denne gang, men kan jo være heldig, at det bare er 1 likevel :)
 
Jeg er 36, og det er vel også en risiko alder, er ca 5+0 trur jeg, og føler meg så uvel, sliten g litt småkvalm hele tia, sover dårlig også... forrige svangerskap trur jeg ikke jeg hadde noe nesten, ikke før litt lengere uti svangerskapet... meeen jeg krysser fingre for en altså...
Vi er akkurat like gamle og har kommet like langt tanken på tvillinger har streifet meg også, jeg skal ha nr 5 så blir det 2 da blir det krise
 
æ håper virkelig ikke på tvillinga, blir aleine mor. men sjansen e dær ettersom vi har nån tvillinga i familien
 
Tanken har streifet meg pga ekstrem kvalme og mange tvillinger i familien. Det ville vært litt upraktisk med to på en gang, men det som skjer det skjer :)
 
Er livredd for at det skal skje.. har en av h er og var aldri særlig kvalme og dårlige med dem.. men nå... uff.. vil ikke tenke på det:p
 
Vi er akkurat like gamle og har kommet like langt tanken på tvillinger har streifet meg også, jeg skal ha nr 5 så blir det 2 da blir det krise

Vi skal ha nummer to, så det er jo ingen krise, men blir jo litt ekstra som må på plass, bil og utstyr o.l. Men det er jo også et risiko svangerskap, ønsker jo at alt skal gå greit, så det letteste er jo en... men er det to så er det jo det....men håper jo på en da
 
Huff det har jeg ikke tenkt på en gang :bored: Min mor er tvilling, og jeg er visst i "risiko"alderen jeg også, men blir litt krise om det kommer to altså :nailbiting:
 
Jeg har veldig lyst på tvillinger! mamma er tvilling så sjansen er der... vi har vell litt liten plass, men det løser seg!
 
Jeg la fikk veldig tidlig symptomer på at jeg var gravid, leste et sted at det ofte var et tegn. Jeg håper virkelig ikke på det :p hehe selv om vi har mer enn nok plass, så er det vel det at vi alltid har sett for oss at vi bare skal ha to og ikke tre
 
Jeg fikk også relativt tidlig symptomer, men her kan det ha vært innbilning :p ellers er det ingenting som tilsier at det skulle være to der inne, var like kvalm sist :p
 
Back
Topp