Så herlig bilde! Gratulerer med tvillinger på vei blir morro å følge deg da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde tvillinger som delte alt, og ble tatt inn til UL annenhver uke.. jeg er også veldig liten, så ble tidlig fødsel for at livmorhalsen ble for kort.. fødte 6 uker for tidlig, nå har jeg to friske 4 åringer som har tatt igjen alt de lå bak med og vel så det, de ligger faktisk forann i utviklingen Det er mye jobb, men også enklere på mange måter, for de hsr hverandre å underholde seg med, så det går faktisk an å ta oppvask og klesvask uten barnet på armen Gled dere masse! det går nok kjempe fint
Gratulerer så mye!
så koselig med to stykker, selv om det sikkert er et lite sjokk i begynnelsen
Jeg fikk vite på UL at jeg har vært tvillinggravid, med toeggede. Den ene tvillingen har desverre gått til grunne veldig tidlig og der var bare spor igjen etter der den har lagt.
Den gjenværende ser ut til å ha det topp
Det forklarte blødningene jeg har hatt og jeg vil nok blø en del enda, det var mer blod igjen i livmoren kunne han se. Det ville ikke være til noen fare for den som er igjen.
så godt å høre at alt gikk bra. Har jo skjønt at det er endel risiko knyttet til dette. Synes det derfor er litt skummelt. Når ble du kalt inn til sykehuset første gang?
har begynt å glede meg mer nå først var det bare kaos!
skjønner deg godt.. skal krysse ingre for 1Kryss fingrene for at det bare er en Veldig glad for at jeg fikk tvillinger sist, er ikke det, men har prøvd det, og nå vil jeg prøve en av gangen