Tvillinger

Så herlig bilde! Gratulerer med tvillinger på vei :) blir morro å følge deg da :)

Jeg hadde tvillinger som delte alt, og ble tatt inn til UL annenhver uke.. jeg er også veldig liten, så ble tidlig fødsel for at livmorhalsen ble for kort.. fødte 6 uker for tidlig, nå har jeg to friske 4 åringer som har tatt igjen alt de lå bak med og vel så det, de ligger faktisk forann i utviklingen;) Det er mye jobb, men også enklere på mange måter, for de hsr hverandre å underholde seg med, så det går faktisk an å ta oppvask og klesvask uten barnet på armen:) Gled dere masse!:D det går nok kjempe fint;)

så godt å høre at alt gikk bra.:) Har jo skjønt at det er endel risiko knyttet til dette. Synes det derfor er litt skummelt. Når ble du kalt inn til sykehuset første gang?
har begynt å glede meg mer nå;) først var det bare kaos!

Gratulerer så mye!
så koselig med to stykker, selv om det sikkert er et lite sjokk i begynnelsen :)

Jeg fikk vite på UL at jeg har vært tvillinggravid, med toeggede. Den ene tvillingen har desverre gått til grunne veldig tidlig og der var bare spor igjen etter der den har lagt.
Den gjenværende ser ut til å ha det topp :)

Det forklarte blødningene jeg har hatt og jeg vil nok blø en del enda, det var mer blod igjen i livmoren kunne han se. Det ville ikke være til noen fare for den som er igjen.

så godt å høre at den ene har det topp;)

Det ser ut som det er veldig mange som har tvillinger i familien da;) satser på at det er en av dere som kommer etter meg etterhvert som dere er på UL!

jeg har forøvrig ingen flerlinger på min side som jeg vet om. Har ikke spurt mamma og pappa ena - da det fortsatt er hemmelig;) men på siden til samboeren min er det et sett med trillinger (ved prøverør).

så godt å høre at alt gikk bra.:) Har jo skjønt at det er endel risiko knyttet til dette. Synes det derfor er litt skummelt. Når ble du kalt inn til sykehuset første gang?
har begynt å glede meg mer nå;) først var det bare kaos!

Jeg var ikke på tidlig UL sist, så fant ut i uke 19, og da var det annenhver uke etter det:) Men første gang jeg sa jeg skulle ha tvillinger så var jeg 11 uker på vei.. vet IKKE hvordan jeg visste det, men visste det bare:p hehe..

Hehe... For en lykkehistorie! Hvordan merket du/trodde du at det var tvillinger? Dobbelt så dårlig? Vokste dobbelt så fort? Nysgjerrig på år magen var så stor at du ikke kunne holde det skjult lenger?;)

Magen kom sånn 11-12 uker:) Men kunne nok fortsatt skjult det for folk som ikke kjenner meg.. men det var ikke noe grunn til at jeg hadde mistanke annet enn følelsen på at det var sånn;)

Men jeg ble aldri stor da:p hadde en venninne som var 3 uker lenger på vei, og ho var alltid mye større enn meg:)

Hvordan går det an å aldri blir stor når man har to der inne?;) tror jeg kommer til å bli et fjell jeg!;)

Hehe.. jeg vet ikke, men når de ble født så veide de 2100 og 1800gr.. så de var jo like store som en til sammen da:p hadde jo selvfølgelig stor mage, men var ingen som skjønte åssen det kunne være to der inne:p

Jeg drømte i natt at det var tvillinger der:/ jeg drømmer ikke om svangerskapet bortsett fra en gang tidligere, det var to dager før jeg testet positivt.. da drømte jeg at jeg testet positivt.. det stemte jo, så håper ikke det jeg drømte i natt stemmer:p hehe.. holder med et par tvillinger.. og jeg har jo allerede funnet drømmevognen, kjedlig om jeg må finne en annen for at det er to.. UL om en uke, så finner det heldigvis ut da.. føler ikke at det er to, så er nok bare en der;) Kryss fingerne for meg!:)

Jeg håper du er sanndrømt;) forstod ikke helt om jeg skal krysse fingrene or en eller to?;)

jeg har vært på ul idag også. Hadde med samboeren også. Var jo i sjokk forrige gang, så var godt å kunne spørre om ting jeg lurte på nå som jeg vet litt mer hva jeg burde spørre om. De har vokst 8 mm på 8 dager, er nå 8+2 og termin er satt til 5 oktober;)

Gratulerer så mye med to i magen! Jeg er selv enegget tvilling, og kunne ikke ønsket det annerledes! De to i magen diner veldig heldige :)

Gratulerer så mye! Så spennende med tvillinger - og så herlig ultralydbilde :D

Kryss fingrene for at det bare er en;) Veldig glad for at jeg fikk tvillinger sist, er ikke det, men har prøvd det, og nå vil jeg prøve en av gangen;)

Back
Topp