Det skal jeg også sjekke, 12+2.
Mulig for tidlig til å se kjønn men, har ett lite håp![]()
Hun jeg var hos sist anbefalte meg å ta det mellom 13+5 og 14+ noe hvis jeg var nysgjerrig på kjønn. Da er det visst en del lettere for de å se.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jeg også sjekke, 12+2.
Mulig for tidlig til å se kjønn men, har ett lite håp![]()
Hun jeg var hos sist anbefalte meg å ta det mellom 13+5 og 14+ noe hvis jeg var nysgjerrig på kjønn. Da er det visst en del lettere for de å se.![]()
Riktig det ja. Men jeg ønsker ikke å vente så lenge, har ikke vært på TUL å sett liv eller noe. Så vil se det nærme uke 12, så vi kan åpne opp for å fortelle nyheten til de resterende![]()

Denne slo feil allerede i starten, var vist 2 der inneHåper på jente denne gang! Har 1 jente og 2 gutter, og disse 3 igjen har 3 storebrødre. Så nå må det komme en jente. Men er helt sikkert gutt! Og jeg håper virkelig det kun er 1 der inne![]()

Haha samme her!Denne slo feil allerede i starten, var vist 2 der inne
Men håper fremdeles på jente, værtfall 1 jente![]()

Både samboer, svigermor og svigersøster tror det er jente og er derfor usikker på om jeg påvirkes av hva de tror eller om det er min egen magefølelse som begynner å helle mer og mer mot at det kan være jente (selv om jeg fortsatt har mer tro på gutt).
).

Etter privat ul i forrige uke (11+3) så trodde jm at det kunne være en jente. Ser ut som om hun har rett, vi fikk svar på NIPT test i dag og de sa også at det var jente![]()
Så utrolig kjekt å få vite så tidlig! Gratulerer!!Etter privat ul i forrige uke (11+3) så trodde jm at det kunne være en jente. Ser ut som om hun har rett, vi fikk svar på NIPT test i dag og de sa også at det var jente![]()

Så kjektEtter privat ul i forrige uke (11+3) så trodde jm at det kunne være en jente. Ser ut som om hun har rett, vi fikk svar på NIPT test i dag og de sa også at det var jente![]()
hvor bestilte du NIPT test fra?
men det hadde vært mest praktisk med en gutt til
Vi bestilte fra Sverige. https://nipt-analys.se/ Sendte avgårde prøven forrige torsdag og fikk svar i dag ettermiddag, så kun litt over en uke behandlingstid.Så kjekthvor bestilte du NIPT test fra?
Så braVi bestilte fra Sverige. https://nipt-analys.se/ Sendte avgårde prøven forrige torsdag og fikk svar i dag ettermiddag, så kun litt over en uke behandlingstid.
I norske kr ble det vel ca 5700. Var 5300 SEKSå bra
Hva betalte du?