Tvillinger, jente eller gutt?

Det skal jeg også sjekke, 12+2.
Mulig for tidlig til å se kjønn men, har ett lite håp :)

Hun jeg var hos sist anbefalte meg å ta det mellom 13+5 og 14+ noe hvis jeg var nysgjerrig på kjønn. Da er det visst en del lettere for de å se. :)

Hun jeg var hos sist anbefalte meg å ta det mellom 13+5 og 14+ noe hvis jeg var nysgjerrig på kjønn. Da er det visst en del lettere for de å se. :)

Riktig det ja. Men jeg ønsker ikke å vente så lenge, har ikke vært på TUL å sett liv eller noe. Så vil se det nærme uke 12, så vi kan åpne opp for å fortelle nyheten til de resterende :)

Riktig det ja. Men jeg ønsker ikke å vente så lenge, har ikke vært på TUL å sett liv eller noe. Så vil se det nærme uke 12, så vi kan åpne opp for å fortelle nyheten til de resterende :)

Det forstår jeg veldig godt! Ville gjort akkurat samme som deg hvis det var første TUL :happy:

Alle i familien får tydeligvis jente :) jeg tipper jente her:) men jeg håper litt på gutt ❤️

Håper på jente denne gang! Har 1 jente og 2 gutter, og disse 3 igjen har 3 storebrødre. Så nå må det komme en jente. Men er helt sikkert gutt! Og jeg håper virkelig det kun er 1 der inne :rolleyes:
Denne slo feil allerede i starten, var vist 2 der inne :hilarious:
Men håper fremdeles på jente, værtfall 1 jente :hilarious:

Skal ta NIPT denne uke og huket av for at jeg IKKE vil vite kjønn. Skal prøve å gå så langt jeg kan uten å vite. Helst til fødsel :)

Vi ville ikke vite kjønn sist gang, men tror jeg skal spørre denne gangen. Håper litt på en jente siden vi har to gutter fra før, samtidig er det veldig greit å ha gutter altså :joyful:

Har tidligere vært bombesikker på at det var en gutt inni magen min, men er nå blitt mer usikker :confused005 Både samboer, svigermor og svigersøster tror det er jente og er derfor usikker på om jeg påvirkes av hva de tror eller om det er min egen magefølelse som begynner å helle mer og mer mot at det kan være jente (selv om jeg fortsatt har mer tro på gutt).
Er fortsatt 99,9 % sikker på at det kun er en der inne da ;)

Så lenge alt står bra til med den lille spiller det egentlig ikke noen rolle om det er gutt eller jente (selv om jeg har et lite håp på en av de :happy:).
Skal på første ultralyd om 9 dager og er da 12+6.
Hadde ønsket de kunne sagt noe om kjønn da, men er nok litt for tidlig :dummy: :dummy1:
Får nok vite det på ordinær ultralyd rundt uke 18 tenker jeg :smiley-angelic003

Etter privat ul i forrige uke (11+3) så trodde jm at det kunne være en jente. Ser ut som om hun har rett, vi fikk svar på NIPT test i dag og de sa også at det var jente :love017:dummy1:

Etter privat ul i forrige uke (11+3) så trodde jm at det kunne være en jente. Ser ut som om hun har rett, vi fikk svar på NIPT test i dag og de sa også at det var jente :love017:dummy1:

Da er det rimelig spikret ❤️

Har ingen magefølelse enda. Har en gutt fra før, så synes det hadde vært stas med jente :happy: men det hadde vært mest praktisk med en gutt til :p
Spiller uansett ikke noe rolle, blir nok like glad uansett om det er en gutt eller ei jente :Heartred
Kommer til å slite litt med å finne guttenavn da.... har jentenavn klart!

Overlege sa hun synst det såg ut som ei jente. Men var bare 11+1 så hun sa det var bare henne første følelse etter hun såg mellom bena. men har en følelse på jente selv også. Så blir spennende å se på OUL om dem kan se hva det er da. Er første barnet og blir glad uansett hvilket kjønn det er:Heartred

Har tenkt leeeenge på om mini er gutt eller jente. Ubevisst begynte jeg å si «han», og har vell hatt en følelse av at det er gutt. Kan være jeg er påvirket av min mor som tror mitt første barn blir gutt, eller mitt eget ønske om å få en gutt først! Håper de kan si noe om hva de mistenker det er på TUL på fredag! Klarer ikke vente i 2 mnd til før vi vet kjønnet!:p

Back
Topp