Tvillinger, jente eller gutt?

Har litt følelse på tvillinger, eller gutt- men mulig det er fordi jeg bare finner guttenavn jeg liker, hehe.

Har litt tvillinger i slekta, men dessverre flere søskenbarn som da har mista en underveis i svangerskapet. Hadde kanskje vært greit med en dobbel, siden jeg er såpass «gammel», hehe...

Følelse på gutt, men tipper jente.
En eller to, ingen anelse... Så lenge det ikke er fler enn det :blackeye:

Ingen magefølelse på kjønn.. Har ingen tvillinger i slekten, på noen av sidene og to barn fra før så jeg vil bli veldig overrasket om det er mer enn en. Og det gjør meg ingenting, men dukker det opp flere på ultralyd så går det jo greit det og.. men jeg hadde nok gruet meg litt, SOM jeg vil få kjørt meg, både i svangerskapet og etterpå. Jeg er jo ikke noen ungfole lenger

Alltid fått symptomer fra uke 6, aldri før. Men nå sliter jeg allerede fra uke 3+3...
Har ikke tro på at det er tvillinger, men heller at jeg er lenger på vei enn jeg tror.

Har ikke noe følelse på kjønn heller. Kanskje jente.. (mulig det er ønsketenking, hehe)

Med mi første trodde jeg det var gutt, men det var jente :dummy1:
Og nestemann trodde jeg var jente, men det var gutt :dummy:
Ikke visst kjønn med de to andre, og har heller ikke lyst nå. Det er bare så utrolig spennede og som en gulerot på fødestua..... Endelig få vite kjønnet, da presser man litt hardere tenker jeg :p

Jeg trodde jente sist, og det var det. Ingen sterk følelse så langt, men lyst til å tippe gutt denne gangen. Begge deler er veldig velkommen:dummy::dummy1: Litt redd for å få tvillinger da det er flere kvinner på morssiden som har/er toeggede tvillinger, så det er jo ikke umulig. Men håper på én!

Noen som har fått følelsen av at det kan være to inni magen?
Tror du det er én, og tror du det er jente eller gutt?

I mine tidligere termingrupper hadde vi alltid en "magefølelse-tråd", som var kjempemorsom å hente opp igjen når alle hadde vært på OUL og alle hadde født:) Gjennomsnittet av rett magefølelse lå på ca 75%.

Hva sier magefølelsen din nå, i starten av svangerskapet?
Tror det er ei jente denne gangen også.:dummy1: Hadde rett med de to forrige. Har veldig like symptomer som de to forrige svangerskapene. Mannen tror gutt, mulig det er ønsketenkning da :hilarious: Har ingen følelse på at det kan være flere enn en, ingen av oss har tvillinger i slekta heller.

Hadde følelse på gutt når det var gutt, følelse på tvilling og jente, var en tvilling som aldri utviklet seg og en jente vi dessverre måtte velge vekk ved ordinær ultralyd.

Nå følelse på jente og muligens to, veldig usikker, men kjempe fornøyd uansett :happy: sønnen min er fast bestemt på lillebror :P

Med mi første trodde jeg det var gutt, men det var jente :dummy1:
Og nestemann trodde jeg var jente, men det var gutt :dummy:
Ikke visst kjønn med de to andre, og har heller ikke lyst nå. Det er bare så utrolig spennede og som en gulerot på fødestua..... Endelig få vite kjønnet, da presser man litt hardere tenker jeg :p
Det er planen her også! Vil ikke vite kjønn denne gangen.

Håper det er gutt, er det lov å si? Men tror det er ei jente. Det er jo litt barnslig å håpe på kjønn, for uansett så vil man jo bare ha et friskt barn :Heartpink:Heartblue

Håper vel litt på jente, men har foreløpig ingen magefølelse :happy:
Jeg blir glad uansett kjønn :happy:

Last edited:
Jeg er så usikker nå... Har to gutter fra før, og tenker 'nå blir det sikkert ei jente', samtidig som jeg tenker 'det blir jo selvfølgelig en gutt igjen' :joyful: Blir veldig glad uansett, men gutt er kjent og trygt  Vil tro det er bare en iallefall ;) Noe annet hadde sjokkert! :wacky::wideyed::dummy::dummy1:

Noen som har fått følelsen av at det kan være to inni magen?
Tror du det er én, og tror du det er jente eller gutt?

I mine tidligere termingrupper hadde vi alltid en "magefølelse-tråd", som var kjempemorsom å hente opp igjen når alle hadde vært på OUL og alle hadde født:) Gjennomsnittet av rett magefølelse lå på ca 75%.

Hva sier magefølelsen din
Hm... fikk tidlig positiv test og har allerede en del symptomer... Men jeg tror det er 1 spire, og kjønn... tror det er jente, men har ingen ønsker annet enn en frisk baby; jente eller gutt. :love017 Samboer tror det er gutt! :Heartblue Er spent å se hvem som har rett magefølelse etterhvert.

Har dere lyst å vite kjønn før fødsel eller bli overrasket? Selv har jeg alltid hatt lyst å bli overrasket ved fødsel, men av praktiske grunner er det kanskje lurt å vite før. Men man kan jo alltid kjøpe inn alt av klær og ting i nøytrale farger og mønster.

Vil bare kaste inn, at vi har bedt om å IKKE fått vite med begge tidligere, og selv om vi ble sprø av undring, var det helt fantastisk også!
Handlet relativt nøytralt (relativt=er ikke rosajente selv, så tenker je ter kan bruke mye av det om er tiltenkt gutter), og de som ville kjøpe gaver fikk heller litt ansvar for å berike med farger etter fødsel! Funket som ei kule :happy:
Vil nok det samme nå og, selv om det har kommet mange kommentarer om at 'ingen gjør slikt i dag..' og rare blikk :wtf::happy:cool14

Back
Topp