Jeg har en følelse på at det blir jente 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min fjerde termingruppe og ingen tvillinger foreløpigSyns alltid det er minimum ei som får tvillinger i alle termingrupper. Så kanskje det er deg i denne da![]()
Min fjerde termingruppe og ingen tvillinger foreløpig![]()

Magefølelsen sier at det er ei jente, og kun ei![]()

Følelse på gutt, men tipper jente.
En eller to, ingen anelse... Så lenge det ikke er fler enn det![]()

Litt redd for å få tvillinger da det er flere kvinner på morssiden som har/er toeggede tvillinger, så det er jo ikke umulig. Men håper på én!Tror det er ei jente denne gangen også.Noen som har fått følelsen av at det kan være to inni magen?
Tror du det er én, og tror du det er jente eller gutt?
I mine tidligere termingrupper hadde vi alltid en "magefølelse-tråd", som var kjempemorsom å hente opp igjen når alle hadde vært på OUL og alle hadde fødtGjennomsnittet av rett magefølelse lå på ca 75%.
Hva sier magefølelsen din nå, i starten av svangerskapet?
Hadde rett med de to forrige. Har veldig like symptomer som de to forrige svangerskapene. Mannen tror gutt, mulig det er ønsketenkning da
Har ingen følelse på at det kan være flere enn en, ingen av oss har tvillinger i slekta heller.
sønnen min er fast bestemt på lillebror Det er planen her også! Vil ikke vite kjønn denne gangen.Med mi første trodde jeg det var gutt, men det var jente
Og nestemann trodde jeg var jente, men det var gutt
Ikke visst kjønn med de to andre, og har heller ikke lyst nå. Det er bare så utrolig spennede og som en gulerot på fødestua..... Endelig få vite kjønnet, da presser man litt hardere tenker jeg![]()
Hehe, fordi vi har jente fra før, og sjansen for at vi nå får gutt (ønsker oss en av hver) er liten. Sannsynligheten er større for jente føles det somHvorfor tipper du motsatt av magefølelsen?![]()
Blir veldig glad uansett, men gutt er kjent og trygt  Vil tro det er bare en iallefall 

Noen som har fått følelsen av at det kan være to inni magen?
Tror du det er én, og tror du det er jente eller gutt?
I mine tidligere termingrupper hadde vi alltid en "magefølelse-tråd", som var kjempemorsom å hente opp igjen når alle hadde vært på OUL og alle hadde fødtGjennomsnittet av rett magefølelse lå på ca 75%.
Hva sier magefølelsen din
Hm... fikk tidlig positiv test og har allerede en del symptomer... Men jeg tror det er 1 spire, og kjønn... tror det er jente, men har ingen ønsker annet enn en frisk baby; jente eller gutt.Samboer tror det er gutt!
Er spent å se hvem som har rett magefølelse etterhvert.
Har dere lyst å vite kjønn før fødsel eller bli overrasket? Selv har jeg alltid hatt lyst å bli overrasket ved fødsel, men av praktiske grunner er det kanskje lurt å vite før. Men man kan jo alltid kjøpe inn alt av klær og ting i nøytrale farger og mønster.
Vil bare kaste inn, at vi har bedt om å IKKE fått vite med begge tidligere, og selv om vi ble sprø av undring, var det helt fantastisk også!
Handlet relativt nøytralt (relativt=er ikke rosajente selv, så tenker je ter kan bruke mye av det om er tiltenkt gutter), og de som ville kjøpe gaver fikk heller litt ansvar for å berike med farger etter fødsel! Funket som ei kule
Vil nok det samme nå og, selv om det har kommet mange kommentarer om at 'ingen gjør slikt i dag..' og rare blikkcool14