Tvillinger, jente eller gutt?

Ingen av oss har noen magefølelse eller ønske om hvilket kjønn. :happy: Jeg har derimot en del tvillinger i slekta, bl.a. min egen far, men håper egt. på bare 1. :Heartred

Føler jeg venter 1 og føler det er gutt :Heartblue lite kvalme, Har ingen barn fra før og gleder meg uansett om det er gutt eller jente:sign17:sign19 Kunne fint hatt en av hver - Men tviler:laughing5
Er i uke 6+2 :flower

Følelsen sier gutt, men det svinger litt. Tidvis jente, så kan vel konkludere med usikker:whacky011

Jeg kommer i fra en «tvilling familie», så føler jeg er litt utsatt akkurat der. Men følelsen nå sier bare en:Heartred

Jeg har alltid trodd at jeg skulle få en jente, og nå etter at jeg ble gravid tror jeg fortsatt at det er ei jente inni magehulen :dummy1: har ikke noe historie med tvillinger i familien :) 6+0 i dag

Magefølelsen sier gutt :rolleyes: Jeg har ingen formening om hva jeg ønsker mest, så begge kjønn er velkommen :Heartred

Hjernen sier gutt siden vi har 5 nevøer og kun 1 niese, men magefølelsen (eller kanskje håpet?) heller litt mot jente :smug:

Er rundt 5 uker på vei med nr 2. Jeg ønsker meg gutt (det må være lov å si), men tipper det blir en jente til. Har alltid trodd at jeg skulle få tvillinger, men har ingen følelse av det :)

Kjenner litt på magefølelsen at det er ei jente i magen, med forrige visste jeg det var gutt,så kanskje jeg har rett denne gangen og?:)

Har liksom ikke noen spesiell magefølelse for det ene eller andre- flere som har det slik?:p Har derimot ei venninne og kollega som er sikre på at det er en guttespire. Personlig har jeg et lite håp om en jente, men har ingen feeling selv:rolleyes:

Begynner å helle mot gutt av en eller annen grunn :-)

Siden alle rundt meg får jenter, så må det vel være gutt her :hilarious:

Ja! Jeg skal ha en TUL i uke 13/14 for å sjekke nesebein og nakkefold, men også kjønn :D Jeg er så spent!!

Det skal jeg også sjekke, 12+2.
Mulig for tidlig til å se kjønn men, har ett lite håp :)

Back
Topp