TVILLINGER!!!! :D

Har ikke funnet noe jeg heller. Fikk tips om en tråd, men den eksisterer ikke lengre fant jeg ut.
Vi skal i dag fortelle mine foreldre at vi er gravid og venter tvillinger. Gleder meg til å se reaksjonen! Ingen tvillinger i familien bortsett fra min oldefar (mammas morfar), så dette blir nok stas :)

Hvordan reagerte de? :) Vi fortalte det til mine foreldre rett etter ul i går, de visste at vi var gravid, men at det var tvillinger kom som et sjokk :p De ble veldig glade og rørt begge to. Både mamma og pappa begynte å grine :Heartred Tror de fleste blir overrasket av en sånn nyhet!

Hvordan reagerte de? :) Vi fortalte det til mine foreldre rett etter ul i går, de visste at vi var gravid, men at det var tvillinger kom som et sjokk :p De ble veldig glade og rørt begge to. Både mamma og pappa begynte å grine :Heartred Tror de fleste blir overrasket av en sånn nyhet!

Her ble det også gledestårer og de er en smule i sjokk over at det kommer to :) Mamma og pappa hadde visst begge hatt en mistanke om at vi var gravid, men ingen av dem hadde sagt noe til den andre :p
Begge søstrene mine fikk i dag vite at det er tvillinger. De visste fra før at jeg var gravid siden jeg var i 30 årslag til hun ene for to uker siden, men når de fikk vite at det var tvillinger tok de helt av ;)

Gratulerer til to småtroll! <3 <3

så herlig :D vi tror vi får tvillinger også, det er pga jeg har hatt helt extreme svangerskaps plager fra 2-3 dager etter unnfangelse. begyner heldigvis å bli litt bedre nå da. ;) håper på at det er to selv om jeg får litt panikk av tanken. gratulerer masse! så utrolig spennende!

Herlighet, så stas!! Gratulerer x 2!!! :D :D

Hvor og når skal du levere disse barna?

Terminen er 5. september, men legen sa at fødselen sannsynligvis vil bli satt i gang i slutten av august hvis den ikke starter av seg selv før det :) Skal føde på Haukeland Sykehus i Bergen. Når og hvor venter dere barn? :)

Terminen er 5. september, men legen sa at fødselen sannsynligvis vil bli satt i gang i slutten av august hvis den ikke starter av seg selv før det :) Skal føde på Haukeland Sykehus i Bergen. Når og hvor venter dere barn? :)
Termin 4.september, men regner med det samme som deg :) skal føde på Rikshospitalet, men er bergenser :)

Gratulerer så mye :)

Vi venter også tvillinger :) Termin er egentlig 8. september, men regner med de kommer en gang i august. Skal føde på Haukeland eg og.

Venter dere eneggede eller toeggede tvillinger? Vi venter eneggede :)

Gratulerer så mye :)

Vi venter også tvillinger :) Termin er egentlig 8. september, men regner med de kommer en gang i august. Skal føde på Haukeland eg og.

Venter dere eneggede eller toeggede tvillinger? Vi venter eneggede :)

Takk! Gratulerer så mye til dere også! :)

Gynekologen kunne ikke si det helt sikkert, men han gjettet at det er toeggede tvillinger :) Det baserte han på at det ikke så ut som at fostervannssekkene hadde delt seg, men vært to helt fra starten av. Han synes også at det så ut som det kunne være forskjell på kjønnsorganene, men kunne ikke si det helt sikkert så tidlig :)

Så gøy at dere også skal føde på Haukeland! Hvor i byen holder dere til? Vi bor i Loddefjord :)

Back
Topp