TVILLINGER!!!! :D

Nei, så urettferdig! Jeg vil også ha ul så ofte! Kanskje de venter med det til etter oul her? Vanligvis ville man jo ikke visst at det var tvillinger før oul uansett :)

Du er skikkelig heldig! Kos deg med å se nurkene dine så ofte! Vet du forresten om dine deler morkake? For gjør de det er det visst ekstra viktig å følge med på dem pga det der tvillingsyndromet :)

Hadde jeg ikke hatt tidlig ul pga epilepsien min, så hadde vi ikke visst at det var tvillinger før etter oul :)

De har hver sin morkake heldigvis. En mindre ting å bekymre seg for ;) Enn dine?

Hadde jeg ikke hatt tidlig ul pga epilepsien min, så hadde vi ikke visst at det var tvillinger før etter oul :)

De har hver sin morkake heldigvis. En mindre ting å bekymre seg for ;) Enn dine?
Åja, da er det kanskje pga epilepsien du får så tett oppfølging da :) Jeg dro jo bare på tidlig ul fordi jeg var nysgjerrig og bekymret, ikke av medisinske grunner. Kanskje (forhåpentligvis) får jeg bedre oppfølging etter oul :)

Mine har også hver sin morkake heldigvis :)

Åja, da er det kanskje pga epilepsien du får så tett oppfølging da :) Jeg dro jo bare på tidlig ul fordi jeg var nysgjerrig og bekymret, ikke av medisinske grunner. Kanskje (forhåpentligvis) får jeg bedre oppfølging etter oul :)

Mine har også hver sin morkake heldigvis :)

Oppfølging hos nevrolog er pga epilepsien, men all ul er visst standard prosedyre på mitt sykehus når det er tvillingsvangerskap. Så føler meg utrolig heldig :)

Håper du også får litt mer oppfølging etter oul. Er en utrolig trygghet å ha at man vet det kommer en ul hver mnd. Bare i tilfelle det skulle dukke opp noe. Over påske skal jeg også starte å gå til jordmor. Det gleder jeg meg til :) Jordmora her er mora til en kompis av meg, så kjenner henne godt. Ei fantastisk dyktig dame :)

Oppfølging hos nevrolog er pga epilepsien, men all ul er visst standard prosedyre på mitt sykehus når det er tvillingsvangerskap. Så føler meg utrolig heldig :)

Håper du også får litt mer oppfølging etter oul. Er en utrolig trygghet å ha at man vet det kommer en ul hver mnd. Bare i tilfelle det skulle dukke opp noe. Over påske skal jeg også starte å gå til jordmor. Det gleder jeg meg til :) Jordmora her er mora til en kompis av meg, så kjenner henne godt. Ei fantastisk dyktig dame :)
Ja, du er skikkelig heldig! :)

Jeg hadde trodd at jeg kom til å få bedre oppfølging enn jeg har fått så langt, men mannen tror at grunnen til at jeg ikke har fått ekstra oppfølging ennå er fordi man vanligvis ikke vet at det er tvillinger så tidlig. Håper han har rett og at det tar seg opp etter påske! Blir jo litt usikker når alle jeg snakker med og leser om får bedre oppfølging enn jeg gjør... Har mistanker om at fastlegen min aldri har vært borti tvillingsvangerskap før, og det gjør meg ikke så mye tryggere. Håper jordmor er flink, hvis hun er det kommer jeg nok bare til å gå til henne framover! :)

Back
Topp