TVILLINGER!!!! :D

Herregud, nå ble jeg nervøs :p men jeg såg for meg det sist også og da kom det bare en. Hehe.
Men gratulerer så mye! :D

Nå begynte jeg å grine! ;) så herlig å lese! Også så morro at du er litt synsk! For det synes jeg du er ;)

Gud så kjekt! Gratulerer;-)

Gratulerer så masse - glad på dine vegne :)

Gratulerer så mye :) Utrolig gøy med tvillinger, har selv småsøsken som er tvillinger og har tvillinger på jobb hos meg... men to stk ilag finner på mye mer tull enn en alene, men det veier opp for all gleden de har av hverandre...

Gratulere så mye! Vi fikk vite forrige uke at vi også venter tvillinger :) Er en fantastisk følelse når man kommer over sjokket. Vi var ikke forberedt pp det i det hele tatt ;)
Vi er utrolig heldige som venter to små :)

Gratulerer til dere også! :) Tenk så heldige vi er!!! :Heartred Har du sett om det er en del av forumet her som handler om det å ha tvillinger/flere barn på en gang? Har prøvd å leite litt, men forumet er så stort :p

Gratulerer så mye! Hadde lyst på tvillinger når jeg ventet første, men ikke nå når jeg har ei fra før. Så blir glad hver gang jeg ser noen flere her inne venter to, da minker sannsynligheten litt for at jeg også gjør det. ;-)

Gratulerer! :)

Tusen takk for alle gratulasjoner! Det er veldig gøy å kunne dele nyheten her med dere, når vi ikke har fortalt til så mange at vi er gravid ennå :)

Her er noen bilder hvis noen har lyst å se. Er ikke så veldig god kvalitet, men man skjønner hvertfall at det er to barn der :p

baby_1.jpg

baby_2.jpg

begge.jpg

Gratulerer til dere også! :) Tenk så heldige vi er!!! :Heartred Har du sett om det er en del av forumet her som handler om det å ha tvillinger/flere barn på en gang? Har prøvd å leite litt, men forumet er så stort :p

Har ikke funnet noe jeg heller. Fikk tips om en tråd, men den eksisterer ikke lengre fant jeg ut.
Vi skal i dag fortelle mine foreldre at vi er gravid og venter tvillinger. Gleder meg til å se reaksjonen! Ingen tvillinger i familien bortsett fra min oldefar (mammas morfar), så dette blir nok stas :)

Back
Topp