Tvillinger August 2022

Da blir det veldig spennende å høre hvor fort fødselen skjer for deg denne gangen! Håper ikke dere bor langt unna sykehus? :nailbiting:
Vi har 2,5 timer til sykehus, så håper ikke på noe styrtfødsel her! Har ingen tidligere fødsler å sammenligne med.
Har vært kjempe fornøyd med oppfølgingen under svangerskapet, både lokalt og på sykehuset :hello2 Men skal samtidig bli veldig kjekt å være ferdig med å ha så mange oppfølgingstimer, både med jordmor og ultralyd.

Så godt at de kan gjøre litt nytte for seg også, mtp å stabilisere bekkenet :laughing002 Kjenner også nå at tv1 har lagt seg lengere ned i bekkenet, har endelig litt bedre plass til magesekken og mindre halsbrann :happy:
Vi har mindre enn 20 min til Ullevål, så eg er ikkje veldig bekymra for avstand, men tenkjer å spør om å få undersøkt livmorhalsen ved kontroll på fredag ut frå det du skriv. Om enn berre for interesse!

Lukke til med innspurten, del gjerne det som skjer! Vi er i alle fall interesserte i gode erfaringar andre har gjort seg, det vere ved fødsel eller barseltida osv. :)

Vi har mindre enn 20 min til Ullevål, så eg er ikkje veldig bekymra for avstand, men tenkjer å spør om å få undersøkt livmorhalsen ved kontroll på fredag ut frå det du skriv. Om enn berre for interesse!

Lukke til med innspurten, del gjerne det som skjer! Vi er i alle fall interesserte i gode erfaringar andre har gjort seg, det vere ved fødsel eller barseltida osv. :)
Så beroligende å ha et så stort sykehus rett i nærheten. Ja ikke sant, er jo interessant å vite slikt, i allefall når vi uansett må inn på kontroll så ofte :joyful:

Takk og i lige måte!

Back
Topp