NewbieWithTwins
Andre møte med forumet
Ja det er litt av en overraskelse å finne det ut! Sa jordmor om de er en eller to eggede, evt har hver sin eller deler morkake?Har begynt å tenke litt på innkjøp allerede. Er det sånn at tvillinger sover i samme seng sånn i starten?Hvordan har dere tenkt å gjøre det?
Har også fått stor mage fort, og dette er mitt første svangerskap. Høyden på livmor kan sammenlignes med de som er mellom 20-24 uker

Har lest litt forskjellige erfaringer ang soving. Noen sier at tvillingene sover bedre sammen fordi de har hverandre, mens andre sliter med at tvillingene vekker hverandre. Vi kommer til å ha en sprinkelseng med dropside inntil vår seng, hvor begge sover sammen. Men kommer til å ha en seng to i bakhånd i tilfelle de vekker hverandre

Magen vokser fort, så tror de trives der inne. Kjenner at de turner der inni hver dag, de er dog ikke så flinke til å gi ordentlig gode spark som kan kjennes av andre. Klarer stortsett greit å skille mellom bevegelse fra tvilling 1 og 2. Er nå 21+1 uker.
Jeg var OVERBEVIST om at jeg hadde en gutt i magen, men her var det jente. Lurer på hvor den sterke følelsen kommer fra! Det tok meg faktisk noen dager å komme over at gutten var borte, selv om jeg ikke har eller hadde noen preferanser på kjønn. Rar opplevelse!
Ble du også satt fram i termin på OUL?
Kan skjønne de som har fått et barn fra før, og dermed er overbevist om at de har fått motsatt kjønn som nr 2 hvis symptomene er helt forskjellige. Men kan jo vise seg å være feil det også

Hvor gammel er hun nå? Må si jeg er veldig glad for at vi ikke har noen andre enn kattene vi må ta vare på samtidig som de nyfødte