Tvillinger August 2022

NewbieWithTwins

Andre møte med forumet
Hei alle sammen!
Er spent på å høre hvor mange fra August-kullet som har fått/kommer til å få beskjed om at de er gravid med tvillinger/flerlinger? :dummy::dummy1:

Fant selv ut av den store nyheten helt på egenhånd (med partner til stede). :joyful::wacky:
Jobber på et veterinærkontor med tilgang på ultralyd. Hadde opprinnelig tenkt til å vente med å spionere på fosteret til TUL, for å få den "normale" opplevelsen.
Men på julaften mistet jeg så og si alle symptomer over natten, og etter noen dager tok bekymring og nyskjerrighet overhånd. I romjula dro vi opp til klinikken og fikk vår livs største overraskelse - to fostersekker med hjerteslag, på uke 8+0 :Heartred
Har fortsatt ekstremt lite symptomer, men priser meg heldig for å kunne bære tvillinger uten å plages for mye. Dette er vårt aller første svangerskap, og er i dag 8+4.
Har time til TUL om 7 dager. Blir noget spesielt å kunne informere jordmor om at der er tvillinger før ultralyd har startet :knegg:

Legger ved UL bilder :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20220103-223220_Gallery.jpg
    Screenshot_20220103-223220_Gallery.jpg
    729,1 KB · Visninger: 209
  • Screenshot_20220103-223121_Gallery.jpg
    Screenshot_20220103-223121_Gallery.jpg
    921,2 KB · Visninger: 206
  • Screenshot_20220103-223013_Gallery.jpg
    Screenshot_20220103-223013_Gallery.jpg
    1,4 MB · Visninger: 208
Var på TUL i dag, og har bare 1 inni magen. Men jeg er så spent på å høre hvordan det går med deg og dine skatter utover i svangerskapet! Masse lykke til :Heartbigred

Så artig måte å oppdage det på! Gratulerer så masse og lykke, lykke til! ❤️

Herlighet, så kjekt med tilgang på ultralyd-apparat :wideyed: Gratulerer!!!

Gratulerer så mye :Heartred

Sist torsdag dro jeg til legen for jeg var nesten overbevist om at jeg hadde min 3. MA i 2021.

Sjokket ble dermed stort for meg og legen da vi oppdaget to sekker, to babyer og to bankende hjerter.
Så her er det enn så lenge tvillinger på tur.

Kjenner jeg ennå er i sjokk, men går en spennende tid i møte.

Herlig, så gøy å oppdage det selv ! Gratulerer, spent på reaksjon fra jordmor når du har funnet ut d selv:greet025

Gratulerer så mye :Heartred

Sist torsdag dro jeg til legen for jeg var nesten overbevist om at jeg hadde min 3. MA i 2021.

Sjokket ble dermed stort for meg og legen da vi oppdaget to sekker, to babyer og to bankende hjerter.
Så her er det enn så lenge tvillinger på tur.

Kjenner jeg ennå er i sjokk, men går en spennende tid i møte.
Gratulerer så mye til deg også :Heartred
Hvor langt er du på vei nå? Kunne legen se om dine deler morkake?

Tusen takk :Heartred
7+2 i dag.
Jeg var 6+4 da.
Nei det sa hun ikke noe om, så blir spennende å finne ut etter hvert.
Deler dine?
Det vet jeg heller ikke ennå, håper jordmor klarer å se det på TUL :happy: Føler sterkt at det er to jenter, og håper mest på eneggede :biggrin
Er en alt for spennende tid i vente!

Hei alle sammen!
Er spent på å høre hvor mange fra August-kullet som har fått/kommer til å få beskjed om at de er gravid med tvillinger/flerlinger? :dummy::dummy1:

Fant selv ut av den store nyheten helt på egenhånd (med partner til stede). :joyful::wacky:
Jobber på et veterinærkontor med tilgang på ultralyd. Hadde opprinnelig tenkt til å vente med å spionere på fosteret til TUL, for å få den "normale" opplevelsen.
Men på julaften mistet jeg så og si alle symptomer over natten, og etter noen dager tok bekymring og nyskjerrighet overhånd. I romjula dro vi opp til klinikken og fikk vår livs største overraskelse - to fostersekker med hjerteslag, på uke 8+0 :Heartred
Har fortsatt ekstremt lite symptomer, men priser meg heldig for å kunne bære tvillinger uten å plages for mye. Dette er vårt aller første svangerskap, og er i dag 8+4.
Har time til TUL om 7 dager. Blir noget spesielt å kunne informere jordmor om at der er tvillinger før ultralyd har startet :knegg:

Legger ved UL bilder :happy:
For en morsom måte å finne det ut! Gratulerer!

Så utrolig gøy, og spennende! Blir spennende på TUL nå da :love7

Så gøy! Ikke si det til jordmoren, men vent og se reaksjonen hennes :D
Har også et ultralydapparat på jobb, men aner ikke hvordan jeg skrur det på en gang, hadde tatt seg ut om jeg ødela det...! Men det har fristet å prøve!

Back
Topp