Tvillinger ❤️

Hvordan går det hos dere
@milli28 @Tosmåhjerter @Lykke_lille93
og @Nilli88
Beklager hvis jeg har glemt noen.

Kanskje dere har født allerede. :D (Har ikke tilgang til skjultforumet for desember da jeg egentlig hører til i januargruppa.)
Denne har jeg ikke sett! Dessverre mista vi begge tvillingene våre ❤️ Den første døde noe før uke 13, mens jenta vår døde halvveis ❤️

Såå godt å se dere alle har fått deres små og er trygt hjemme :love017 Håper det går bra med dere ❤️

Hei! :D For 8 dager siden kom jenta og gutten etter igangsatt fødsel! Noe styrere fødsel når nr 2 skulle ut, men det gikk heldigvis greit med begge dem. Vi kom hjem fra sykehuset 3 dager etterpå og det går veldig fint hjemme. De første dagene måtte vi vekke dem for å gi mme og amming pga lite vektoppgang og gulsott. Men det har heldigvis blitt bedre nå og de spiser bedre og bedre og er kvikkere og kvikkere. :Heartred :cheers
Gratulerer så mye!! :happy::Heartredgodt å høre at det blir bedre og bedre! Nyt tiden :Heartred

Denne har jeg ikke sett! Dessverre mista vi begge tvillingene våre ❤️ Den første døde noe før uke 13, mens jenta vår døde halvveis ❤️

Såå godt å se dere alle har fått deres små og er trygt hjemme :love017 Håper det går bra med dere
:Heartred:Heartred:Heartred Håper alt går bra med deg også! Kan ikke forestille meg hvor tøft det har vært og fortsatt er. Sender en klem din vei

Såå godt å se dere alle har fått deres små og er trygt hjemme :love017 Håper det går bra med dere ❤️
Ååå nei, Lykke_lille93 :Heartpink Så ufattelig trist. Har ikke ord. Jeg håper det går så bra som mulig med deg/dere. Og ønsker dere det beste i fremtiden.

:Heartred:Heartred:Heartred Håper alt går bra med deg også! Kan ikke forestille meg hvor tøft det har vært og fortsatt er. Sender en klem din vei
Ååå nei, Lykke_lille93 :Heartpink Så ufattelig trist. Har ikke ord. Jeg håper det går så bra som mulig med deg/dere. Og ønsker dere det beste i fremtiden.
Fine dere ❤️ Tusen takk for gode ord ❤️

Back
Topp