Tvillinger ❤️

Gøy!! ❤️ Går det an å endre overskriften kanskje? :dance008 Gratulerer med to små mageboere
Hehe så det nå, har endret :laughing002 takk:Heartred det er så uvirkelig!! Så blir man så glad. Men også stresset over alt som blir ekstra. Men e er jo dobbel glede:Heartred
 
Hehe så det nå, har endret :laughing002 takk:Heartred det er så uvirkelig!! Så blir man så glad. Men også stresset over alt som blir ekstra. Men e er jo dobbel glede:Heartred
Mhm…. Jeg drømte i natt at jeg mistet en tvilling. Kjenner oss sykt glade og heldige, men også engstelig for om noe skal gå galt.
 
Nei, har du sett? Er vi faktisk 3 stykker her inne som venter tvillinger! Det er ganske rått ❤️ Setter pris på denne tråden, så kan vi dele både gledene og bskymringene - dobbelt av alt ❤️
 
Mhm…. Jeg drømte i natt at jeg mistet en tvilling. Kjenner oss sykt glade og heldige, men også engstelig for om noe skal gå galt.
Så utrolig vondt! Det er en såå vond tanke å ha, at det faktisk er to det kan skje noe med :( Merker godt bekymringene er doblet denne gangen!
 
Nei, har du sett? Er vi faktisk 3 stykker her inne som venter tvillinger! Det er ganske rått ❤️ Setter pris på denne tråden, så kan vi dele både gledene og bskymringene - dobbelt av alt ❤️
Ja det er litt vilt, hehe :laughing002 :Heartred
Ja det er fint! Jeg er så glad. Men samtidig klarer jeg ikke helt å forstå det, føles uvirkelig ❤️
 
Ja det er litt vilt, hehe :laughing002 :Heartred
Ja det er fint! Jeg er så glad. Men samtidig klarer jeg ikke helt å forstå det, føles uvirkelig ❤️
Det forstår jeg ❤️ det er jo en helt utrolig nyhet å få! Tvillinger liksom :love017 Jeg føler jeg har to bestevenner in the making!
 
Har dere fått synlig bump enda? Jeg er jo 10+1 og syntes det begynner å bli vanskelig å skjule. Har ikke gått opp i vekt enda, men har kun en bukse som passer :oops:
 
Det forstår jeg ❤️ det er jo en helt utrolig nyhet å få! Tvillinger liksom :love017 Jeg føler jeg har to bestevenner in the making!
Hehe ja❤️. Men kjenner også på litt angst. Liksom alt man må ha, og hvordan ting blir. Men samtidig er det jo en gave å få 2. Jåpt bare alt går fint
 
Har dere fått synlig bump enda? Jeg er jo 10+1 og syntes det begynner å bli vanskelig å skjule. Har ikke gått opp i vekt enda, men har kun en bukse som passer :oops:
Nei, men nå er jeg overvektig fra før. Så ikke lett å se. Men føler litt det strammer litt, er bare 8+5
 
Nei, men nå er jeg overvektig fra før. Så ikke lett å se. Men føler litt det strammer litt, er bare 8+5
Jeg sniker ...ingen tvilling inni meg (for alt det jeg vet).
Men fikk du tidlig/sterk gtest? Og er du kvalm, eller har kraftige symptomer?
Gratulerer!!!!
 
Jeg sniker ...ingen tvilling inni meg (for alt det jeg vet).
Men fikk du tidlig/sterk gtest? Og er du kvalm, eller har kraftige symptomer?
Gratulerer!!!!
Jeg fikk positiv test 8dpo. Vet ikke hva folk mener er tidlig og ikke. Men fikk 1-2 på cb 4 dager før forventet mensen og dette var vanlige tester . Ja mye kvalm men kaster ikke opp heldigvis. Jeg går hele tiden rundt å føler meg uggen samtidig som jeg er sulten. Gikk også opp 3 kg ganske fort. Men gått ned 2 igjen nå. Så vet ikke om d har noe å si heller.. føler jeg har sterke symptomer. Som kvalme, oppblåst, helt sykt trøtt!!! , sulten. Andpusten. Og dette er jeg ikke til vanlig hehe. .tusen takk ❤️
 
Jeg sniker ...ingen tvilling inni meg (for alt det jeg vet).
Men fikk du tidlig/sterk gtest? Og er du kvalm, eller har kraftige symptomer?
Gratulerer!!!!
IMG_1678.jpeg
Her er mine tvillingstreker. Jeg testet faktisk ikke før 13 DPO denne syklusen, men da fikk jeg 2-3 på CB. Ventet 6 dager før jeg tok ny CB som viste 3+ på 4+5.

Jeg har bare hatt en SA/BO før, så for meg har det vært vanskelig å sammenligne for å vite hvordan det er å være normalt gravid med en, og hva som er økte symptomer med tvillinger. Det jeg merker mest nå i forhold til sist er kvalme, men det var verst i uke 5-8 og er litt bedre nå. Sist var jeg ingenting kvalm. Jeg har en synlig kul allerede (men veier det samme som før) og merker jeg kan gå helt tom for energi plutselig. Blir også fortere andpusten, men samtidig har jeg trent minimalt siste måneden pga kvalme, så det kan være kondisen som er rævva også o_O Jeg går 10K skritt om dagen som et minimum, men ellers mye sofahenging og lading. Må også opp og tisse 3-4 om natten, så sover ganske dårlig.
 
Jeg sniker litt her, jeg. Vet ikke ennå om det gjemmer seg én eller to inni magen, men har en magefølelse på to. Drømmer mye om to... Mulig det er ønsketenking. Men nå kom svigermor på besøk i kveld, og hun er overbevist om at det er to denne gangen... Fryktelig spent på den ordinære tidlige ultralyden 1. juni, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge!

Jeg testet ikke etter EL, men har to dager det kan ha vært ut fra symptomer, og da så testene slik ut:
 

Vedlegg

  • PhotoGrid_1683309702783.jpg
    PhotoGrid_1683309702783.jpg
    1,3 MB · Visninger: 64
Jeg sniker litt her, jeg. Vet ikke ennå om det gjemmer seg én eller to inni magen, men har en magefølelse på to. Drømmer mye om to... Mulig det er ønsketenking. Men nå kom svigermor på besøk i kveld, og hun er overbevist om at det er to denne gangen... Fryktelig spent på den ordinære tidlige ultralyden 1. juni, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente så lenge!

Jeg testet ikke etter EL, men har to dager det kan ha vært ut fra symptomer, og da så testene slik ut:
Jeg tror egentlig ikke at styrken på tester alene kan si om man venter en eller to :) dine var ikke særlig sterke heller, men man produserer jo hcg i ulikt tempo. Krysser fingrene for to om det er det du vil ha ☺️ Du er god som klarer å vente helt til OTUL! Det hadde jeg aldri klart :oops: Jeg er alt for nysgjerrig!
 
Jeg tror egentlig ikke at styrken på tester alene kan si om man venter en eller to :) dine var ikke særlig sterke heller, men man produserer jo hcg i ulikt tempo. Krysser fingrene for to om det er det du vil ha ☺️ Du er god som klarer å vente helt til OTUL! Det hadde jeg aldri klart :oops: Jeg er alt for nysgjerrig!
Nei, det tror ikke jeg heller!

Jeg har ikke så mye valg. Tre timer reisevei én vei, til nærmeste mulighet for privat ultralyd... Mannen har ikke anledning til å ta seg fri.... Vi tenkte bestille privat den dagen yngste likevel skulle på sykehuset, men timen ble flyttet...
 
Back
Topp