Tvillingene ❤❤

Og så en Troll bedsidecrib som skal stå på andre siden av senga vår, slik at vi av og til kan ta en hver på natta hvis den ene er mer urolig enn den andre :)

257860_38058.jpg
 
Ja :) om ikke ved siden av hverandre, så i hversin ende. Har også kjøpt lekegrind str 80x80 som skal brukes til å hvile i på dagtid i stua
Har hele tiden sett for meg en slik på bilde, der begge ligger i samme seng ved siden av meg så det blir lett å ta de bort til meg for å amme osv på natten.
 
Kor mye kler i dei minste størrelsene har dokke tenkt å handla inn? Orke ikkje å ha overload me nyfødt størrelse liksom
Har dessverre ikke noe fornuftig svar, men jeg lurer også på dette. Tenker å kjøpe noen omslagsbodyer og bukser i str 50, men helt blank på hvor mye jeg egentlig trenger.
 
Har hele tiden sett for meg en slik på bilde, der begge ligger i samme seng ved siden av meg så det blir lett å ta de bort til meg for å amme osv på natten.
Håper du finner slik med plass til to da :) har ikke sett det enda
 
Kor mye kler i dei minste størrelsene har dokke tenkt å handla inn? Orke ikkje å ha overload me nyfødt størrelse liksom
Har kjøpt et par klespakker på fb og finn i str 50 og 56. Tror ikke man trenger så veldig mye i str 50, men det spørs jo hvor tidlig de blir født :)
 
Har alle her fått vite kjønn, utenom Kicks ??
Er så spent ;)
Åååå plager meg sånn at det fortsatt er 2,5 uke igjen til OUL:( Har lyst å begynne å kjøpe inn klær og slikt, men føler alt står på vent til etter ultralyd..
 
Skjønner hva du mener, men tro meg, innkjøpa skjer kjapt når man først setter i gang :D

Så langt er det to stk som venter 2 jenter, jeg 2 gutter og trillingene er 2 gutter og 1 jente. Kanskje du Kicks får en av hver? :) har du en følelse på kjønn?
 
Skjønner hva du mener, men tro meg, innkjøpa skjer kjapt når man først setter i gang :D

Så langt er det to stk som venter 2 jenter, jeg 2 gutter og trillingene er 2 gutter og 1 jente. Kanskje du Kicks får en av hver? :) har du en følelse på kjønn?
Jeg føler minst en jente, og heller litt over mot to, men ikke veldig sterk fornemmelse om mer enn den ene liksom:p Har tatt meg i at jeg har begynt å se på jenteklær og slikt uten at jeg har tenkt meg om:hilarious:
 
Back
Topp