TV eller filmanbefaling

Ja Netflix og HBO er gull, vil si at jeg har vel sett det meste det nå. Men akkurat nå er jeg helt hekte på romantiske julefortellinger [emoji23]. Og jeg er vanligvis den som ser skrekk, horror og grøssere, men har ikke taklet det de siste ukene.
Hvis det er en kategori du trenger anbefaling i så bare å spørre. Men av alt som går er det litt mye[emoji6] Eneste kategorien jeg ikke vet så mye om er action.
 
Jeg har begynt å se på mistresses [emoji23] slukt to sesonger nå. Ellers er How to get away with murder bra, og the fosters. Litt forskjellige kategorier da men [emoji16]
 
Sons of Anarchy, Glow og The Fall [emoji4]
 
Sett that 70s show [emoji23]
Atypical
Friends
[emoji4]
 
Jeg har begynt på pretty little liars
Grei underholdning i disse kvalme dagene..
 
Big Little Lies er kjempebra, ja! Jeg ser på Good Wife nå, det er ok underholdning og mange sesonger :) Kanskje Narcos eller Ozark hvis du liker sånne serier. Ozark var ganske god.
 
Takk alle [emoji120] mye nytt og spennende [emoji4] Nettop slukt 5 sesonger av Wenthworth - shit altså!!! Vet ikke hvor godt det var for blodtrykket [emoji28][emoji23]
 
Her var det mange tips! Tror jeg må få meg HBO eller Netflix igjen! Ser ingen har nevnt Handmaid's tale eller Westworld -de kan anbefales, selv om førstnevnte er litt tøff for oss som gråter lett! Game of Thrones er jeg ajour med men Big Little Lies synes jeg var kjedelig. Noe bra på science fiction som kan anbefales?
 
Back
Topp