The 100 [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Jeg digga Handmaid's tale og Westworld! Likte Big little lies også jegHer var det mange tips! Tror jeg må få meg HBO eller Netflix igjen! Ser ingen har nevnt Handmaid's tale eller Westworld -de kan anbefales, selv om førstnevnte er litt tøff for oss som gråter lett! Game of Thrones er jeg ajour med men Big Little Lies synes jeg var kjedelig. Noe bra på science fiction som kan anbefales?
Noe bra på science fiction som kan anbefales?
Call the midwife er kjempebra!
JaEr det Netflix?
Har du ALDRI sett greys anatomy? Det er min favoritt over alt. Eg lasta ned nye episoda med ein gang dei er ute, så eg får sett det først [emoji23] Og eg er over snittet interessert i film&tv da. Den må du sjå. Kan anbefales. Jobber i helsevesenet sjølvMå sjekkes [emoji4]
Jobber i helsevesenet, så er litt svak for alle serier om noe som helst med helse [emoji6] bortsett fra grey’s anatomy. Har aldri sett det da [emoji23]
Har du ALDRI sett greys anatomy? Det er min favoritt over alt. Eg lasta ned nye episoda med ein gang dei er ute, så eg får sett det først [emoji23] Og eg er over snittet interessert i film&tv da. Den må du sjå. Kan anbefales. Jobber i helsevesenet sjølv![]()
Sjå den no om du kan. Sikker på at du vil lika den veldig godt. [emoji1] Gilmore girls var eg veldig glad i.Husker akutten veldig godt! Men greys har jeg liksom aldri somla meg til å se [emoji23]
Mulig fordi jeg prioriterte gilmore girls som TV i en periode da jeg måtte jobbe med skolearbeid og lot meg selv ha en TV-kveld i uka [emoji848]
Sjå den no om du kan. Sikker på at du vil lika den veldig godt. [emoji1] Gilmore girls var eg veldig glad i.
Denne har jeg sett på Sumo (de første sesongene fant jeg på nett bare ved å søke på serien - husker ikke siden). Ellers så har vi HBO, Viaplay og NetflixHvor ser du det?![]()
Nå har jeg begynt på the Leftovers! Takk for tipsHBO: The Affair, The Path, Outlander, The Leftovers, Six feet under, Westworld, 12 monkeys
Netflix: Elementary, Black Mirror, Sherlock, Stranger things, Shameless, The OA, Misfits, Limitless, Once upon a time
Firefly!! Anbefales om du ikke har sett den. Helt sinnsykt bra, Netflix har den.
Jeg har også sett noen sesonger av Fringe i det siste, syntes den også er bra! Samboer liker killjoys veldig godt, jeg syntes den var ganske bra jeg også, men litt for mye action og kampscener for min smakEllers er jo Heroes en god gammel klassiker, jeg så den først for et par år siden men elsket den serien. Jeg likte veldig godt The 4400 og The Warehouse også.
Nå har jeg begynt på the Leftovers! Takk for tips![]()