TV eller filmanbefaling

Her var det mange tips! Tror jeg må få meg HBO eller Netflix igjen! Ser ingen har nevnt Handmaid's tale eller Westworld -de kan anbefales, selv om førstnevnte er litt tøff for oss som gråter lett! Game of Thrones er jeg ajour med men Big Little Lies synes jeg var kjedelig. Noe bra på science fiction som kan anbefales?
Jeg digga Handmaid's tale og Westworld! Likte Big little lies også jeg :)

Er egentlig ikke sci fi fan. Hører at folk liker the Magicans fra HBO.
 
Andre serier jeg har likt:
HBO: true detective, sex and the city, the sopranos, bored to death, hung, twin peaks.
Netflix: Rita, homeland, white collar, lovesick, stranger things(!!!), dexter, orphan black, house of cards, the killing, the affair, mad men
:)
 
HBO: The Affair, The Path, Outlander, The Leftovers, Six feet under, Westworld, 12 monkeys

Netflix: Elementary, Black Mirror, Sherlock, Stranger things, Shameless, The OA, Misfits, Limitless, Once upon a time

Noe bra på science fiction som kan anbefales?

Firefly!! Anbefales om du ikke har sett den. Helt sinnsykt bra, Netflix har den.
Jeg har også sett noen sesonger av Fringe i det siste, syntes den også er bra! Samboer liker killjoys veldig godt, jeg syntes den var ganske bra jeg også, men litt for mye action og kampscener for min smak :) Ellers er jo Heroes en god gammel klassiker, jeg så den først for et par år siden men elsket den serien. Jeg likte veldig godt The 4400 og The Warehouse også.
 
Marvel/DC-seriene på Netflix er min favoritt.
Dare Devil er kanskje vel grafisk innimellom, og Agent Carter litt for søt, men Gotham er definitivt innafor!
 
Jeg føler meg helt "ute" her, for jeg ser bare på gammelt møl som går på de vanligste kanalene. Og jeg følger ikke særlig med på noe heller :hilarious:
Gøyeste jeg ser på er Side om Side på NRK om lørdagene :happy: Solsidan på Tv2 er også morsomt, og så ser vi på Tid for Hjem og av og til Luksusfellen :D
 
Må sjekkes [emoji4]
Jobber i helsevesenet, så er litt svak for alle serier om noe som helst med helse [emoji6] bortsett fra grey’s anatomy. Har aldri sett det da [emoji23]
Har du ALDRI sett greys anatomy? Det er min favoritt over alt. Eg lasta ned nye episoda med ein gang dei er ute, så eg får sett det først [emoji23] Og eg er over snittet interessert i film&tv da. Den må du sjå. Kan anbefales. Jobber i helsevesenet sjølv :)
 
Har du ALDRI sett greys anatomy? Det er min favoritt over alt. Eg lasta ned nye episoda med ein gang dei er ute, så eg får sett det først [emoji23] Og eg er over snittet interessert i film&tv da. Den må du sjå. Kan anbefales. Jobber i helsevesenet sjølv :)

Husker akutten veldig godt! Men greys har jeg liksom aldri somla meg til å se [emoji23]
Mulig fordi jeg prioriterte gilmore girls som TV i en periode da jeg måtte jobbe med skolearbeid og lot meg selv ha en TV-kveld i uka [emoji848]
 
Husker akutten veldig godt! Men greys har jeg liksom aldri somla meg til å se [emoji23]
Mulig fordi jeg prioriterte gilmore girls som TV i en periode da jeg måtte jobbe med skolearbeid og lot meg selv ha en TV-kveld i uka [emoji848]
Sjå den no om du kan. Sikker på at du vil lika den veldig godt. [emoji1] Gilmore girls var eg veldig glad i.
 
HBO: The Affair, The Path, Outlander, The Leftovers, Six feet under, Westworld, 12 monkeys

Netflix: Elementary, Black Mirror, Sherlock, Stranger things, Shameless, The OA, Misfits, Limitless, Once upon a time



Firefly!! Anbefales om du ikke har sett den. Helt sinnsykt bra, Netflix har den.
Jeg har også sett noen sesonger av Fringe i det siste, syntes den også er bra! Samboer liker killjoys veldig godt, jeg syntes den var ganske bra jeg også, men litt for mye action og kampscener for min smak :) Ellers er jo Heroes en god gammel klassiker, jeg så den først for et par år siden men elsket den serien. Jeg likte veldig godt The 4400 og The Warehouse også.
Nå har jeg begynt på the Leftovers! Takk for tips :)
 
Nå har jeg begynt på the Leftovers! Takk for tips :)

Ååå, yay! Kos deg!! En av de beste seriene jeg har sett på veldig, veldig lenge. Og den blir bare bedre og bedre etterhvert. Sær og unik serie som sikkert ikke passer for alle, men jeg håper virkelig du liker den så godt som jeg gjorde :)
 
Ny serie på Netflix: Mindhunter!
Har bare sett 2 episoder men foreløpig veldig bra! [emoji1319] (psykologiens spede barndom hos FBI på 70-tallet.)
 
Back
Topp