Cd 28 - 8dpo
Endelig igang med testinga! Ikke så mye spennende resultat enda desverre. Jar testa 3 ganger i dag. Morgentesten var blenda, men den var tatt på veeeldig tynn urin da jeg sto opp på natta for å tisse og fant ut etterpå at det kun var 1 time til alarmen skulle gå av. Glemte å ta bilde av den. Tok derfor en etter jobb på forholdsvis utvannet urin da også for jeg drakk så mye på jobb i dag. Den såg slik ut:
Vis vedlegget 473359
Synes den var litt spennende så klarte ikke la være å ta ny nå i kveld som såg slik ut:
Vis vedlegget 473360
Det er liksom
noe der, men magefølelsen enn så lenge sier dette er skygger.
Våkna i går av at det stakk veldig i venstre side av livmoren, så om det var implantasjon jeg kjente så vil det vel ikke vise på tester før tidligst i morgen uansett. Kroppen slenger en del symptomer på meg i går og i dag, men er liksom så instilt på at denne syklusen ikke kommer til å gå at jeg prøver å ikke få for store forhåpninger nå. Vil heller bli positivt overrasket enn håpefull og skuffa. Sist syklus var jeg overbevist om at det kom til å gå for alt bare føltes så riktig. Ble derfor kjempeskuffa når TR kom tidlig.
Så da blir det uansett ny test i morgen. Skal prøve å holde meg til kun morgen nå fremover til en evt positiv test. Rett og slett for å spare litt på testene

man øker dessverre ikke sjangsen for å bli gravid med å teste ofte har jeg funnet ut.