Cd 25 - 9 dpo
Temper øker igjen den! Verdt en liten jubel!
Negativ graviditetstest både morgen:
Og kveld:
Det går allikevel fint. Kjenner skuffelsen over negative tester ikke treffer like hardt denne runden. Er bare 9 dpo og testene kan fortsatt snu
Var ei på instagram som delte denne og den synes jeg er fin å kikke på under hvert testekjør for å minne meg på at flesteparten ikke får positiv før 12 dpo! Man ser jo så mange 8-9 dpo tester her inne at det er fort å glemme hva normalen er.
Temper øker igjen den! Verdt en liten jubel!

Negativ graviditetstest både morgen:
Og kveld:
Det går allikevel fint. Kjenner skuffelsen over negative tester ikke treffer like hardt denne runden. Er bare 9 dpo og testene kan fortsatt snu
Var ei på instagram som delte denne og den synes jeg er fin å kikke på under hvert testekjør for å minne meg på at flesteparten ikke får positiv før 12 dpo! Man ser jo så mange 8-9 dpo tester her inne at det er fort å glemme hva normalen er.
Håper vi begge får en positiv overraskelse om noen dager!
Kunne se tidenes mest skyggete skygge i dag tidlig og uendret nå i kveld. Kamera fanger det ikke opp.
Før hadde jeg knappe 10 dager mellom el og TR og da er jo kroppen avhengig av tidlig implantasjon. Sist syklus kom jeg til 12 dpo så spent på om det blir ny rekord.
Det var veldig leit 
De sier at hvis man pakker inn ett babyteppe og legger under treet vil man neste jul ha en baby. Kommer definitivt til å prøve det