tulips historie - 1, 2, 3, 4, 5, 6

Jeg turte endelig å ringe. Sekretæren fant ingen henvisning. Hun måtte lete i journalen, og det lå den! Bortgjemt.. som ingen hadde fått :sad010 Hun har sendt den som hastesak til legen. Jeg knakk sammen etter den tlf-samtalen. Hvordan er det mulig :sad002 I morgen er jeg 14+0:sad010

Jeg turte endelig å ringe. Sekretæren fant ingen henvisning. Hun måtte lete i journalen, og det lå den! Bortgjemt.. som ingen hadde fått :sad010 Hun har sendt den som hastesak til legen. Jeg knakk sammen etter den tlf-samtalen. Hvordan er det mulig :sad002 I morgen er jeg 14+0:sad010
Nei så kipt! Håper du får svar allerede idag :(

❤️❤️❤️klem :sad010

Utrolig kjedelig; MEN, da var det i alle fall godt at du ringte..! ❤️
Håper de tar tak i det I DAG, sånn at du får telefon ila dagen om time.

Har endelig fått sett hva de på sykehuset har skrevet. Nakkefold på 12mm(!!!!). Det er væske rundt hjertet og hjertet er forskjøvet. Jeg tenker at dette var en dødsdom… :sad010

Vedlegg

• FE04B862-C990-4763-8539-4E7696D7CF6C.jpeg
    FE04B862-C990-4763-8539-4E7696D7CF6C.jpeg
    133,8 KB · Visninger: 401
  • D1B612DA-2F51-4CCE-AAC5-BA19F2F6971E.jpeg
    D1B612DA-2F51-4CCE-AAC5-BA19F2F6971E.jpeg
    126,6 KB · Visninger: 399
  • 75D3723E-AB91-4C5F-8615-E152BABE656D.jpeg
    75D3723E-AB91-4C5F-8615-E152BABE656D.jpeg
    127,9 KB · Visninger: 398
Sender en klem ❤️ håper du får faktiske svar og en samtale FORT nå...!

Uff, for en helt grusom og forferdelig situasjon å være i:sad010 Så lei meg på dine vegne:sad002 Håper du får svar, samtale og hjelp NÅ idag helst eller ila de neste dagene❤️ Tenker masse på deg❤️

Varm virtuell klem i denna vanskelige tia :Heartred

❤️❤️

14+0
Jeg har endelig mottatt timeinnkallelse på riksen. Har fått time førstkommende torsdag, kl 10.15.

Jeg tenker litt på at jeg kanskje vil ha med søsteren min i tillegg til mannen min om det ender opp med et svangerskapsavbrudd. Samtidig er jeg livredd for hva søsteren min kommer til å føle oppi alt! Tenk om hun ikke ønsker det(og ikke tør å være ærlig om det), men føler hun må si ja!

14+0
Jeg har endelig mottatt timeinnkallelse på riksen. Har fått time førstkommende torsdag, kl 10.15.

Jeg tenker litt på at jeg kanskje vil ha med søsteren min i tillegg til mannen min om det ender opp med et svangerskapsavbrudd. Samtidig er jeg livredd for hva søsteren min kommer til å føle oppi alt! Tenk om hun ikke ønsker det(og ikke tør å være ærlig om det), men føler hun må si ja!
Jeg tenker at dette er noe du og din mann må finne ut av. Om søsteren din skal være med, så må hun være med som støtte til deres avgjørelse. Det er ikke hun som skal bringe frem et foster med eventuelle diagnoser, sykdommer og alt det hører med. Ville brukt tid frem til torsdag og snakke med din mann, om eventuelle utfall av den undersøkelsen og hva dere evt tenker om det.. Mener ikke at du ikke bør ta søsteren din med altså, men dere må ta beslutningen selv :Heartred styrkeklem!

Jeg tenker at dette er noe du og din mann må finne ut av. Om søsteren din skal være med, så må hun være med som støtte til deres avgjørelse. Det er ikke hun som skal bringe frem et foster med eventuelle diagnoser, sykdommer og alt det hører med. Ville brukt tid frem til torsdag og snakke med din mann, om eventuelle utfall av den undersøkelsen og hva dere evt tenker om det.. Mener ikke at du ikke bør ta søsteren din med altså, men dere må ta beslutningen selv :Heartred styrkeklem!
Tror kanskje du misforstod(eller jeg som ordlegger meg dårlig) :) Jeg snakker om når vi har tatt valget(jeg og mannen min), og når aborten skal utføres. Hun støtter oss uansett hva vi går for. Men vi har ikke snakket om hun kan tenke seg å være med på sykehuset i det aborten skal gjennomføres :inpain: Det er kanskje tydelig, i hodet mitt er det ingen lykkelig slutt på dette her :Heartred

Last edited:
14+0

Fortell henne dilemmaet ditt, og vær klar på at hun MÅ si i fra om hun ikke tåler det..!

Jeg håper alt skjer raskt, og du får grundige svar ❤️❤️

Tror kanskje du misforstod(eller jeg som ordlegger meg dårlig) :) Jeg snakker om når vi har tatt valget(jeg og mannen min), og når aborten skal utføres. Hun støtter oss uansett hva vi går for. Men vi har ikke snakket om hun kan tenke seg å være med på sykehuset i det aborten skal gjennomføres :inpain: Det er kanskje tydelig, i hodet mitt er det ingen lykkelig slutt på dette her :Heartred
Åå ja da misforstod jeg - beklager :)

14+0

Tenker at hun blir glad for å bli spurt om å få være med på det. Å dele den sorgen med andre enn bare deg og mannen tror jeg er bra for dere.. skjønner at du er redd hun «må» si ja. Men tror også at hun vil sette pris på muligheten og så må hun jo være voksen nok til å si nei hvis hun ikke vil. Man har litt egenansvar for å sette egne grenser. Tenk på deg selv du, vil jeg si! ❤️❤️

14+2, TRIGGER WARNING
Da har vi vært på riksen. Det ender i svangerskapsavbrudd. Skal på sykehuset i morgen kl 12. Da skal jeg få første pille. Så skal jeg tilbake på søndag for resten.

Søsteren min rakk å spørre meg om jeg ønsket hun skulle være med, før jeg rakk å spørre henne :Heartred Det er jeg så glad for! Da slapp jeg å stille det vanskelige spørsmålet selv.

Back
Topp