Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
1190kr koster den billigste i Trondheim hvertfallHvor mye koster TUL rundt omkring?
Fasia her tar 1550kr.
Hvor mye koster TUL rundt omkring?
Fasia her tar 1550kr.
Mellom 800-1100kr her i Stavanger-områdetHvor mye koster TUL rundt omkring?
Fasia her tar 1550kr.
Hadde e-konsultasjon med fastlegen i dag, hun sa at ja jeg har rett på UL i uke 12-14-ish, men at hun hadde fått avslag på alle henvisningene hun hadde gjort grunnet kapasitetsproblemer![]()
Synes det var en mer vettug prisMellom 800-1100kr her i Stavanger-området
Hadde e-konsultasjon med fastlegen i dag, hun sa at ja jeg har rett på UL i uke 12-14-ish, men at hun hadde fått avslag på alle henvisningene hun hadde gjort grunnet kapasitetsproblemer![]()
men det er kjempe lang ventetid her fordi bare det bare er ett tilbud her, så bør være ute i god tid?? Vet noen om vi får ul ved 12 uker i det offentlige nå? 
Venter dere til etter 5+0 før dere bestiller?? Sist mistet jeg 4+5, vil ikke bestille for så å ringe å avlyse fordi det va kjemiskmen det er kjempe lang ventetid her fordi bare det bare er ett tilbud her, så bør være ute i god tid?? Vet noen om vi får ul ved 12 uker i det offentlige nå?
![]()
Mye avslag og sykehus uten kapasitet. Så du må nesten bare høre med jordmor der du bor. Jeg har alltid fått i uke 12 pga min søster har down syndrom. Men usikker på om jeg klarer å vente 7 uker til. Jeg er så stressa og redd for at det skal være ny ma. Men det er jo så dyrt å ta tul uten henvisning![]()
Kan ikke bestille på nett, ser heller ikke oversikt over ledige timer. Og må ringe både for å bestille og avbestilleJeg bestilte før uke 5. Bestilte via nett, så tenkte det var lett å avbestille og (allerede endret timen en gang..)

Drar man til jordmor så tidlig? Jeg var hos jordmor 11+3 sist og hun syntes jeg var tidlig uteAlle skal i prinsippet få TUL i uke 12, men det er visst ikke alle som får.Mye avslag og sykehus uten kapasitet. Så du må nesten bare høre med jordmor der du bor.
Jeg bestilte før uke 5.![]()

Den er kjip!Kan ikke bestille på nett, ser heller ikke oversikt over ledige timer. Og må ringe både for å bestille og avbestille![]()
Samme herJeg bestilte før uke 5. Bestilte via nett, så tenkte det var lett å avbestille og (allerede endret timen en gang..)

Drar man til jordmor så tidlig? Jeg var hos jordmor 11+3 sist og hun syntes jeg var tidlig ute![]()