I vår region er det innført! Jeg er under 35 og får tilbud om TUL, i likhet med alle andre i vår kommune![]()
Jeg ringte med jordmor nå, og forsto på ho at det var innført i hele Norge. Så det er jo helt topp!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I vår region er det innført! Jeg er under 35 og får tilbud om TUL, i likhet med alle andre i vår kommune![]()

Her koster det "bare" rundt 800kr for TUL. Synes ikke det er så ille! Det er både betryggende og fint med TUL, synes jeg!
Oi, så dyrt!Nei det var ikke ille. Her koster det minimum det dobbelte.![]()
800! Da hadde jeg gått på UL støtt og stadigHer koster det "bare" rundt 800kr for TUL. Synes ikke det er så ille! Det er både betryggende og fint med TUL, synes jeg!

Fikk svar fra jordmor her i går at de henviser alle til TUL, men at noen blir avvist pga kapasitetsproblemer.
Ja, og med uke 12 i midten av juni (sommerferietid) så ser jeg for meg at de kanskje er ekstra strenge da.
Kan jordmor henvise til ul?Jepp! Det var derfor ho henviste meg med en gang, og regna med jeg fikk i uke 11. Det er heldigvis på lokalsykehuset her, så trur ikke de velger vekk noen![]()
TakkJa, hun har henvist meg til TUL![]()

St.Olavs her, så tipper de har dårlig kapasitet.Jepp! Det var derfor ho henviste meg med en gang, og regna med jeg fikk i uke 11. Det er heldigvis på lokalsykehuset her, så trur ikke de velger vekk noen![]()