Bestilte hos Freyjaklinikken. Billigste jeg fant. Vet ikke hvor bra de er da.Må bestille jeg ogsåDere som gjør det i Trondheim, hvor anbefaler dere? Sist tok vi på House of Femme, men syns det er dyrt, kanskje noen er billigere?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bestilte hos Freyjaklinikken. Billigste jeg fant. Vet ikke hvor bra de er da.Må bestille jeg ogsåDere som gjør det i Trondheim, hvor anbefaler dere? Sist tok vi på House of Femme, men syns det er dyrt, kanskje noen er billigere?
![]()

Ja, det så jeg også. Hun som er jordmor der var jo hun vi hadde på HOF, veldig hyggeligBestilte hos Freyjaklinikken. Billigste jeg fant. Vet ikke hvor bra de er da.
tror jeg må bestille meg en time der.House of FemmeHOF?
House of Femmemen bestile på Freyjaklinikken den 16.05, blir 20 lange dager
![]()
Skjønner det, fant ut at i uke 7-8 må være innaforJa, såklart! Jeg bestilte til 24.05. Såå lenge til. Men vil ikke ha for tidlig heller.
Det gjør jeg også, når på dagen har du time?Samme dag som meg! Krysser alt jeg har for at det ikke er dårlige nyheter som ødelegger 17 mai.
Ja, det tenker jeg ogSkjønner det, fant ut at i uke 7-8 må være innafor![]()
Det gjør jeg også, når på dagen har du time?![]()
Okei, jeg og mannen har fri den dagen så bestilte 12:30. Mannen vet ikke at jeg har bestilt daKl. 17:30. Veldig greit å slippe ta fri fra jobb, har ikke lyst å lyge og si jeg skal til legen eller noe![]()

Oh, det er fint da! Så slipper du å vente hele dagen!Okei, jeg og mannen har fri den dagen så bestilte 12:30. Mannen vet ikke at jeg har bestilt da![]()
Ja, håper tiden dit går fortOh, det er fint da! Så slipper du å vente hele dagen!

Jeg tenker detSkal dere ha med pappaene?

Skal dere ha med pappaene?
Spørs om mannen gidder å bli med da!I vår region er det innført! Jeg er under 35 og får tilbud om TUL, i likhet med alle andre i vår kommune«I 2022 vil det også innføres tilbud om ultralydundersøkelse for alle gravide rundt uke 12 i svangerskapet (uke 11+0-13+6).»
Fra https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/fra-januar-vil-gravide-over-35-ar-fa-tilbud-om-nipt/id2885986/
Eller misforstår jeg?![]()