TUL?

Skal ha UL på fredag nå. :) Da er jeg 7+5.

Gyn her gav jo INGEN informasjon.. etter egen lesing så kan hematomet blø ut eller resorberes (og dette KAN skje på 1-2 uker, men også lengre). Det KAN også bli større, og være en risikofaktor hele graviditeten, for abort og tidlig fødsel. Hurra.

Gav ikke gyn noe som helst info om hematomet? Så uprofesjonelt:wideyed: Er det samme Gyn du skal til nå på fredag? Håper da du i det minste kan få noe informasjon.

Gav ikke gyn noe som helst info om hematomet? Så uprofesjonelt:wideyed: Er det samme Gyn du skal til nå på fredag? Håper da du i det minste kan få noe informasjon.

Jeg tok en utblåsning av det i dagboken her om dagen :P er så lei av gynekologene her omkring. De.. er ikke flinke. Rett og slett. Enten har de ikke peiling, er arrogante eller dårlig på pasientbehandling... ><

Jeg tok en utblåsning av det i dagboken her om dagen :p er så lei av gynekologene her omkring. De.. er ikke flinke. Rett og slett. Enten har de ikke peiling, er arrogante eller dårlig på pasientbehandling... ><

Huff, det er jo ikke en slik behandling man skal få. Det er jeg lei meg for. Informasjon gir trygghet og er vel det man går til en Gynekolog foro_O

Huff, det er jo ikke en slik behandling man skal få. Det er jeg lei meg for. Informasjon gir trygghet og er vel det man går til en Gynekolog foro_O

Ja, hadde det vært private alternativer her omkring, så hadde jeg dratt dit :( Men må reise maaange timer for å komme til nærmeste.

Ja, hadde det vært private alternativer her omkring, så hadde jeg dratt dit :( Men må reise maaange timer for å komme til nærmeste.

Det er jo frustrerende i seg selv at du ikke kan søke hjelp fra private gynekologer, siden det ikke finnes i nærheten av der du bor:( Huff, ikke greit, søta:(

JA :p haha, burde vel være et minimum å forvente av en gynekolog :p
Håper spiren har det bare godt, og hematomet minsket godt ♥️ Hadde vært fantastisk..!

Håper og tror det:Heartred

De fant et hematom, så er der jeg blør - ikke direkte fra babyen. Har vært av og på, men større blødninger noen ganger - derfor jeg allerede har hatt to ul. Fant hjerteblink nå, 6+4, så håper det går bra - men hematomet gir litt økt risiko, leste jeg. Så er litt der bekymringene ligger.
Håper alt ser fint ut hos deg om en stund ♥️

Såpass:-/ har ingen erfaring med hematom der, men høres jo ikke behagelig ut:-/
Begynte å blø idag, så vurderer å dr innom legen imorgentidlig før jobb å be om en hcg test.. må isåfall tilbake på fredag å ta en ny, å ane ikke om æ kan dra fra jobb på fredag før å ta test.. sjefen e passe surken på mæ nu sia æ har vært litt borte i det siste, så prøve å håll en lav profil.. men idag blei det 1 time overtid, så fikk lurt meg til at jeg kan komme 30 min senere imorgen siden vi ikke har noe jobb den første halvtimen da alikavell.. så håpe æ bare at legen går med på å ta en blodprøve...
Regne med det går til helv... her nu, har mista alt håp..

Fikk se denne lille bamsemumsen i dag.
Hadde en liten blødning i går, så fint å se at alt er bra med den lille.

Vedlegg

• 20210217_105904.jpg
    20210217_105904.jpg
    24 KB · Visninger: 42
Har på en måte avtalt TUL hos venninna mi på fredag, da er jeg 6+2 :p hva kan man se da?
Sist jeg trodde jeg var i uke 6+4, viste det seg at jeg var lengre på vei (6 dager lengre) så er usikker på om vi kommer til å se så mye :) kanskje hjertebank!

Har på en måte avtalt TUL hos venninna mi på fredag, da er jeg 6+2 :p hva kan man se da?
Sist jeg trodde jeg var i uke 6+4, viste det seg at jeg var lengre på vei (6 dager lengre) så er usikker på om vi kommer til å se så mye :) kanskje hjertebank!
Jeg var på ul i uke 6+4. Fikk da se en liten reke med blinkende hjerte. Var ikke så veldig mye mer å se enn det.

Jeg var på ul i uke 6+4. Fikk da se en liten reke med blinkende hjerte. Var ikke så veldig mye mer å se enn det.
Jeg ønsker egentlig bare å se om det er liv laga og om det ser greit ut så langt :) har ikke noe særlig med symptomer, så vil bare se om alt er som det skal så tidlig :) så vil jeg nok tilbake senere :D

Jeg ønsker egentlig bare å se om det er liv laga og om det ser greit ut så langt :) har ikke noe særlig med symptomer, så vil bare se om alt er som det skal så tidlig :) så vil jeg nok tilbake senere :D
Var derfor jeg og var i uke 6. Måtte få bekreftet at hjertet dunket og at det faktisk var noe der.

Var derfor jeg og var i uke 6. Måtte få bekreftet at hjertet dunket og at det faktisk var noe der.
Så bra :D jeg er litt smånervøs, men håper på det beste!
Ser alt bra ut, kan det være jeg venter med neste TUL til 11-12 (hvis jeg klarer å vente så lenge da) :p

Back
Topp