Tul

Nå har jeg hatt ultralyd i uke 4+3. Hun kunne ikke se noe enda. Det var for tidlig, men alt så veldig bra tilrettelagt ut der inne. Hun har satt meg opp en ny ul i slutten av juli, og deretter får jeg henvisning til sykehuset i uke 12. Så det blir veldig spennende å få se utviklingen der inne jevnlig.

Godt å høre :) Blir spennende fremover!

Jeg hadde time den 17 juli men pga blødning i går så har jeg framskyvd timen til neste mandag. Er 7+0 da. Vil bare se at det er et foster der, med bankende hjerte. Så har vi neste tul den 6 august i uke 11.

Har time på torsdag formiddag og er så spent. De siste to graviditetene har endt i MA oppdaget i uke 8 hvor erten ble målt til 5+3 og 6+1. Så her krysses alt som er for et bankende hjerte på torsdag, 6+3.

Fått time til tul 27.juli. Vil være 9+3 da :) Sist ble bamsemumsen målt til 8+5, så det er godt å ha ul rett etter den grensen.

I dag har jeg bestilt time til tul, når jeg er 8+2, den 31.juli[emoji4]Gleder meg. Var veldig usikker på i hvilken uke jeg ville ha, men.. hva er deres tanker om når man bør ha tul?

I dag har jeg bestilt time til tul, når jeg er 8+2, den 31.juli[emoji4]Gleder meg. Var veldig usikker på i hvilken uke jeg ville ha, men.. hva er deres tanker om når man bør ha tul?

Jeg får nå når jeg er 9+6 eller 10+0 ca. Perfekt ville vært rundt uke 12-14, men jeg vil se at alt er fint. Å da er det evig lenge å vente til uke 10 [emoji31]

Jeg får nå når jeg er 9+6 eller 10+0 ca. Perfekt ville vært rundt uke 12-14, men jeg vil se at alt er fint. Å da er det evig lenge å vente til uke 10 [emoji31]

Det jeg også tenkte. Vil se at hjertet har begynt å slå, for å virkelig kunne ta innover meg graviditeten og begynne å glede meg. Får heller ta en til i uke 12-14[emoji4]

Jeg har veldig lyst til å bestille time til TUL, men må høre litt hva mannen mener [emoji28] Når anbefales det å ta TUL (hvis man skal ha bare en)?

Var til legen i dag pga blødninger. Fikk ul (utvendig). Så en liten bønne å et hjerte som slo[emoji173] Tok også hcg prøve å skal ta over helgen.

Ååå, er det sant? :Heartred:Heartred Så sjalu jeg ble nå! Hurraaa!!

Ååå, er det sant? [emoji813]red[emoji813]red Så sjalu jeg ble nå! Hurraaa!!
Ja[emoji173] Han regnet på det der hjulet før vi tok ul. Han mente jeg var 5+6 ut ifra den. Men det er jo fullstendig feil .altså viktig at det er rett 6+1 i dag[emoji87]
Men da jeg skulle legg meg til å skjønte det ble vanlig ul så tenkte jeg at han aldri ville finne noe så tidlig. Men joda[emoji173]

Ja[emoji173] Han regnet på det der hjulet før vi tok ul. Han mente jeg var 5+6 ut ifra den. Men det er jo fullstendig feil .altså viktig at det er rett 6+1 i dag[emoji87]
Men da jeg skulle legg meg til å skjønte det ble vanlig ul så tenkte jeg at han aldri ville finne noe så tidlig. Men joda[emoji173]

Åååå:Heartred Og 6+1 stemte med ul? :happy: Gleder meg til slutten av juli nå :Heartred Bildeee?

Åååå[emoji813]red Og 6+1 stemte med ul? :happy: Gleder meg til slutten av juli nå [emoji813]red Bildeee?
Han regnet ikke på det. Vet ikke om en vanlig fastlege kan det der?[emoji23]
Viktigste var å få sett at den lille lever der inne[emoji173]
Skal på skikkelig tul i uke 11 :)

Han regnet ikke på det. Vet ikke om en vanlig fastlege kan det der?[emoji23]
Viktigste var å få sett at den lille lever der inne[emoji173]
Skal på skikkelig tul i uke 11 :)
Nei, det er ikke sikkert de kan det, er vel eget fag dette med ultralyd.
Jaaa :Heartred så heldig du er!

Back
Topp