0845 [emoji847]
Jeg trodde jeg hadde time 0930, men ser nå at det ikke var før 1030
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
0845 [emoji847]
Spennende at vi er så mange som har legetime i morgen! Når på dagen skal dere inn?
Blodprøve og henvisning sendt her også. Han mente at det mest hensiktmessige var å få i uke 10-12 for da har man også mulighet til å avdekke sykdom / medfødte defekter..
Her mente hun at de kanskje ikke tok tul før uke 11-12
Noen som har erfaring med st. Olavs og tul?
Jeg var på St Olavs når jeg fikk poden. Da var jeg i uke 4+3 (så bare fostersekk) tilbake 7+4, så 12+3.
Fikk ny time for hver UL. Da var de kjempe greie iallefall. Selv om jeg ble henvist på samme grunnlag da som nå. Var jo ikke nødvendig med så mange.
Hva er grunnen hos deg?
Håper jeg får komme inn i uke 8-9
Hva er grunnen hos deg?
Håper jeg får komme inn i uke 8-9
Snakka med St olavs, de kaller ikke inn til tul før uke 11. De hadde fått min henvisning [emoji16]
Er det sant?
Ringte du for å spørre om de hadde mottatt henvisningen?
Jeg ringte for å høre om de hadde satt opp time, fordi jeg reiser på ferie i natt. Så jeg ikke fikk time når jeg ikke er hjemme.
Da sa hun at henvisninga var mottatt, og at de ikke kalte inn alikevel før uke 11 når det var tidlig UL.
Hva er Harmony-test?Jeg drar nok til Sverige og har harmony-test denne gangen. Da tar de ultralyd også.
Usj! Kanskje jeg skal ringe for å høre.. Hvor ringte du? NSFM?
Da bestiller jeg privat i mellomtiden jeg altså..
Hva er Harmony-test?
Ringte selv i dag. De tok kun inn i uke 10-12 sa hun. Men mulig jeg fikk komme inn tidligere på grunn av MA’en min.Ja ringte NSFM