TUL....

Jeg var når jeg var 6 uker. Så et bankende hjerte. Skal igjen når jeg er 8+1 for å se om det utvikler seg som det skal.
 
Skal på UL på fredag 13/1. Er egentlig litt usikker hvor langt jeg er på vei, så vil få bekrefter svangerskapet og hvor langt jeg ca er på vei.
 
Hadde tul 6+0 og 8+4.
Bankende hjerte og normale tilstander begge gangene. Aldri opplevd SA eller MA. Er likevel usikker på om jeg klarer å vente helt til uke 18 før jeg ser tegn til liv igjen. Føler meg litt hysterisk om jeg bestiller ny tul time før uke 18. Men... vil veldig gjerne se at alt er som det skal etter uke 12. Skulle ønske jeg bare kunne slappe av og ta det som det kom, og ikke stresse... Varierer litt fra dag til dag hvor mye jeg grubler.
 
19 dagar til neste tul (ville gå på en til selvom det ikke er nødvendig) det er på bursdagen så me håper å få se kjønn :D er da 14+2
 
Hadde tul 6+0 og 8+4.
Bankende hjerte og normale tilstander begge gangene. Aldri opplevd SA eller MA. Er likevel usikker på om jeg klarer å vente helt til uke 18 før jeg ser tegn til liv igjen. Føler meg litt hysterisk om jeg bestiller ny tul time før uke 18. Men... vil veldig gjerne se at alt er som det skal etter uke 12. Skulle ønske jeg bare kunne slappe av og ta det som det kom, og ikke stresse... Varierer litt fra dag til dag hvor mye jeg grubler.
Jeg hadde TUL uke 7. Kjøpte doppler, så hører liv én, maks to ganger uka. Også ny tul 11+6. Man ser mye mer på ul rundt uke 12 enn kjempetidlig. Også er det greit å få den ekstra bekreftelsen før man offentliggjør det 100%
 
Neste TUL er når jeg er 10+3, altså om 13 dager. Blir 2 laaange og spennende uker å vente[emoji106]
 
Jeg skal også i uke 12. Er tante til tre sett toegga tvillinger og syns magen er så mye større enn sist. Må bare sjekke, klarer ikke vente til oul :nailbiting:
 
Jeg var 10+0 , mulig 10+1, og hadde tydelige armer og bein som viftet veldig [emoji28]
 
Vært på TUL i dag 8+5 og sett en liten krabat som har utviklet seg helt etter boka :Heartred Nå kjenner jeg at det er veldig lenge til OUL!
 
Hvor lang tid kan det ta fra henvisning til TUL? Lege sendte inn henvisning i dag.
 
Så en sprellende liten baby i dag, med puls på 166! Ble satt til 11+3, noe som er litt rart for da hadde jeg jo mensen.. noen som har prøvd det?
 
Back
Topp