TUL....

Her blir det UL i uke 12-13 den 27. januar. Gleder meg veldig. Vi har en del tvillinger i familien, så vi får se hvor mange mageboere de finner. Ut fra symptomene mine blir jeg veldig overrasket om det er fler enn en, for jeg er ikke særlig kvalm eller noe.
 
Bestilt time idag til ul mandag 2.1, er da ca 7 uker. Jeg må se at det er liv der inne. Har også time litt uti februar, når jeg er rundt 12 uker. Da for å sjekke at fosteret er friskt.
 
I uke 7 pga prøverør :) håper på å få i uke 9 og 11-12 også.
 
Jeg var nå i uke 6+6, så veldig lite men et lite hjerte som banker. Skal tilbake i uke 13, da det er rundt den endel medisinske ting kan oppdages/utelukkes :)
*sniker meg inn her*

Hva kan oppdages da evt hvilken tester?
 
*sniker meg inn her*

Hva kan oppdages da evt hvilken tester?


Aa. Det husker jeg ikke i hodet, hva han sa- men det var noen ting som kunne oppdages rundt den tiden men ikke senere. Det husker jeg. :p beklager for dårlig svar altså! Kanskje Google det? :)
 
Skal ta ul i uke 7, håper lille spire lever [emoji173]
 
Jeg var i dag, 5+6 og det var bare fordi det var så stor usikkerhet rundt hvor langt jeg var på vei.
 
Skal ta Tul om 16 dager gleder meg :happy: er da 8+5 om det ikke blir endret på når jeg får UL :happy:
 
Vi var idag, 10+1 regnet hun ut etter barnets str. som er 32mm. Det var en ordentlig baby, slo og sparket, antydning til tommeltott [emoji7] Tippet hjerteslag 160-170
 
Hadde ul uke 8 grunnet egen helse. Uke 10 pga blødninger og skal i uke 12 pga min alder.... blir i hvertfall nok bilder av magerusket
 
Vi var da vi var 6+4 og fikk da se 2 bankende hjerter[emoji4] Vi skal på nytt da vi er 8+3[emoji4]
 
Back
Topp