TUL....

Husker jeg fant hjertelyden i uke 9 sist, og ble så sjokka at jeg nesten ødela doppleren som fløy i gulvet :p
Haha, ja blir spennende denne gangen også [emoji4]
 
Vi skal inn 9. Januar, er da 10+6 :)
Gleder oss til å forhåpentligvis høre ett hjerte, og for å sjekke om det er tvillinger :shy: har tvilling grenet på min generasjon så blir gøy å se. Blir vår førstefødte :happy:
 
Hva kunne de se? :) Lurer på når jeg skal ta..
De tok utvendig her da. Tror man ser mer innvendig..
Men kunne SE hjertet slå og en liten klump inni livmora. [emoji14]
Se det gule legemet, og en avlang klump rett ved den. La ut bilder i TULtråden på bilder, men.. Vi så mer enn det man gjør på bildet.
Tror dog jeg vil anbefale å ta noen dager senere i alle fall [emoji14]
Kanskje helst 8+0 ++
 
Ja, gjørde ikke det med første, men skaø gjøre det nå før uke 12. For å forsikre oss om at det ikke er 2 der inne.
 
Jeg tenkte å ta i midten av januar ca, 8 uker på vei.. da er det på tide å be om noen tilrettelegginger på jobb, og da vil jeg gjerne vite at alt står bra til først :happy:
 
Har ikke bestemt meg enda.. Hadde BO sist, og livredd for at det er det igjen. Så virker lenge til uke 12. Samtidig er jeg livredd for å ta tul.. Kanskje det både blir i uke 7 og 12.
 
Bestilt TUL når jeg er 8+2 på vei. Sist gang jeg var gravid tok jeg det i uke 6, 12 og så OUL i uke 21[emoji4]
 
Sist tok jeg TUL 7+3, så en plass mellom uke 7 og 9 tenker jeg det blir denne gangen [emoji4]
 
Sist tok jeg TUL 7+3, så en plass mellom uke 7 og 9 tenker jeg det blir denne gangen [emoji4]

Håper jeg klarer å holde meg lengst mulig, vil gjerne se mest mulig, men samtidig er det viktigste å se hjerte som slår. Og det blir nok bare 1 TUL. Må spare pengene til evt ekstra UL for å få vite kjønn om vi ikke får vite det på OUL. Fikk ikke vite kjønn sist på OUL da hun var så beskjeden, så nå er jeg forberedt på at det kan skje igjen.
 
Back
Topp