TUL Oslo/Akershus???

Ser prisen ligger på det samme på Jordmorklinikken og Oslo City 1150kr (koster 1600 på Spesialist sentret for kvinner hvor jeg har time 18. des) ikke det - pris er ikke alfa omega. Men om bp har dobbla seg normalt nå så skulle det kanskje være mulig å se foster og hjertebank etter helgen

Velg noe annet enn Oslo City bare, har flere dårlige erfaringer derfra :p
Byporten har jeg vært, der er de hyggelige. Også hørt bra om jordmorklinikken.
 
Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Der var vi med forrige i uke 11-12, storfornøyde! Tok seg god tid, forklarte og viste oss nøye. Verdt prisen!
 
Anbefaler Oslo jordmor og kvinnesenter i pilestredet! De var tidligere på Grefsen, var der de oppdaget en MA hos oss og det var der de 1 år senere fulgte oss på 3 tidlige UL med sønnen vår :)
 
Jeg har vært flere ganger på Oslo city til UL. Det som er bra der, er at man får time veldig raskt, på samme dag noen ganger. Jeg synes gynekologen var helt grei, men så veldig koselig var det kanskje ikke, men hvis man trenger å forsikre seg om hjertebank med en gang etc så gjør det nytten. Hun var hyggelig da, bare ikke sånn varm omsorgsfull kanskje:)
 
Jeg er veldig fornøyd med jordmorklinikken. Aldri dra på Oslo city!! Var der på ultralyd pga blødninger. Ble fortalt at alt så kjempefint ut med baby og at blødningene kom av at kroppen «ikke var vant til å være gravid enda», og at om jeg kom tilbake om en uke kunne jeg høre hjerteslaget. Jeg så jo tydelig på bildet at det ikke var noe baby igjen, bare en tom sekk (og jeg var på den tiden i uke 6-7). Dro til jordmorklinikken 3 dager senere og fikk bekreftet spontanabort. Så styr unna Oslo city. Var tilbake på jordmorklinikken ved neste graviditet og fikk høre hjerte til lille, og fikk masse god info underveis :)
 
Stiller meg bak anbefalingene om Oslo jordmor--og ultralydklinikk altså! Grundig gjennomgang av supertrivelig jordmor, fikk svar på det vi lurte på, og fine bilder og film.
 
Spesialistsenteret for kvinner på Jessheim. Der var vi med forrige i uke 11-12, storfornøyde! Tok seg god tid, forklarte og viste oss nøye. Verdt prisen!
Er det veldig vanskelig å få time der? Har lest her inne at de er veldig populære!
Er bare 6+3, men har lyst til å dra dit etterhvert. Kanskje mellom TUL og OUL.
 
Er det veldig vanskelig å få time der? Har lest her inne at de er veldig populære!
Er bare 6+3, men har lyst til å dra dit etterhvert. Kanskje mellom TUL og OUL.

Vi fikk time da vi hadde lyst, men vi bestilte vel en mnd i forveien. Bildene var helt fantastiske, og han var vanvittig grundig! Dette er 13+0 tror jeg. Han stilte på lysstyrke og masse andre funksjoner så vi skulle få best mulige bilder. Vi fikk en minnepenn med alle bildene på, samt noen videoer. :) 0B4E7D9D-78B5-4E46-96C8-CA27F2A304A4.jpeg
067334C4-780A-401B-9830-FC5A77F5091A.jpeg
 
Last edited:
Back
Topp