TUL Oslo/Akershus???

Herewegoagain

Forumet er livet
Julikulene 2020
Noen som anbefaler gode plasser for TUL i Oslo/Akershus?? har egentlig fått time 18.des men det er for lenge å vente :shy: er mest sannsynlig 5+ nå så neste eller uken deretter er aktuelt
 
Jeg har tidligere vært på jordmorklinikken.no og var veldig fornøyd med den opplevelsen:)
Har bestilt meg ny time der før jul, tror ikke de har så lang ventetid
 
Ser prisen ligger på det samme på Jordmorklinikken og Oslo City 1150kr (koster 1600 på Spesialist sentret for kvinner hvor jeg har time 18. des) ikke det - pris er ikke alfa omega. Men om bp har dobbla seg normalt nå så skulle det kanskje være mulig å se foster og hjertebank etter helgen
 
Har bare hørt negativt om UL på Oslo City. Hadde gått et annet sted.
Jeg var der i uke 7 denne gangen og synes det var skikkelig kjipt. Gynekologen var uhyggelig og veldig lite informativ. Jeg var der pga. blødninger.

Har gode erfaringer med Familieklinikken.
 
Anbefaler Oslo Ultralyd og Jordmorklinikk i Hegdehaugsveien :) Send meg gjerne PM for info om hvilke jordmor jeg anbefaler og hvilke du bør styre unna.

Har i hovedsak brukt de og Spesialistsenteret for Kvinner på Jessheim gjennom 2 svangerskap (TUL, organrettet UL, 3D osv.).
Takk, har time på Jessheim der 18. des (var tidligste ledige)
 
Jeg var der i uke 7 denne gangen og synes det var skikkelig kjipt. Gynekologen var uhyggelig og veldig lite informativ. Jeg var der pga. blødninger.

Har gode erfaringer med Familieklinikken.
Takk for svar, fint å vite hvilke man skal styre unna.
 
Hvis du ikke vil vente på timen på Jessheim (anbefales, spesielt organrettet!!!), så har jeg god erfaring med Familieklinikken på Majorstua.
 
Har vært på Bærum gynekolog som er på Arna klinikk på Høvik.
Har fått time på dagen og maks to dager senere.
Tror jeg betalte 1300 kr.
 
Oslo jordmor og ultralydklinikk - kjempefornøyd :joyful: Var der 2 ganger forrige svangerskap, like fornøyd begge gangene!

Var der på tul forrige mnd og fikk vite at jeg hadde en MA. Ble så godt tatt vare på både under undersøkelsen og etterpå :Heartred

Om jeg blir gravid igjen er det dit vi skal, uten tvil :love7
 
Som nevt flere ganger ovenfor: spesialsenteret for kvinner på Jessheim!!! Anbefaler på det sterkeste! Han er superflink:)
 
Back
Topp