Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var også i uke 12 foresstenMed jenta mi var jeg i uke 7 Så tror jeg skal dra i uke 7/8 denne gangen også! Pappan skal være med Skal bestille i uka her tror jeg.
Jeg også måtte avbestille timen min sist da vi mista, skikkelig kjipt som du sierSist pp bestilte jeg til uke 8 med en gang jeg fikk positiv test. Skikkelig kjipt å avlyse når jeg mistet.
Så denne gang venter jeg til 6 fullgåtte før jeg bestiller til uke 8 tar med pappaen
Vondt nok å miste om ikke man får mye ekstra å gjøre i forbindelse med det, så denne gangen skal jeg gi det litt tid for sikkerhetsskyld. Selv om jeg har veldig lyst å bestille med en gang [emoji23]Jeg også måtte avbestille timen min sist da vi mista, skikkelig kjipt som du sier
Ja, hadde egentlig bestemt meg for å bestille til uka, da timene blir tatt ganske fort. Så må følge med littVondt nok å miste om ikke man får mye ekstra å gjøre i forbindelse med det, så denne gangen skal jeg gi det litt tid for sikkerhetsskyld. Selv om jeg har veldig lyst å bestille med en gang [emoji23]
De jeg skal til er ganske nyoppstartet så de har en del ledig heldigvisJa, hadde egentlig bestemt meg for å bestille til uka, da timene blir tatt ganske fort. Så må følge med litt
Så braDe jeg skal til er ganske nyoppstartet så de har en del ledig heldigvis